جوانب و شاخصه های طراحی لوگو و طراحی آرم بسیار هستند اما طراحی لوگو به صورت حرفه ای چند شرط لازم دارد که در صورت وجود آن ها می توان یک طراحی لوگو یا طراحی آرم را طراحی حرفه ای نامید؛ به شروط و شاخصه های طراحی لوگو حرفه ای می پردازیم، 5 شرط اصلی برای به دنیا آمدن و متولد شدن یک لوگو حرفه ای که امروزه درکلان شهر هایی مانند تهران بسیار حائز اهمیت است :

1- در جهانی که همه چیز به طرف سادگی می رود؛ هدف طراحی لوگو ساده و مینیمال نیست ! بلکه هدف طراحی شیوه ایی برای بیان ارزش ها و عناصر یک برند تجاری به صورت ساده در لوگو است پس طراحی ساده لوگو لزوما یک طراحی لوگو حرفه ای نیست!

2- در کسب و کار هایی که رفتار برند آن ها به خوبی شناسایی نشده امکان طراحی لوگو حرفه ای وجود ندارد!

پس نخستین گام طراحی لوگو حرفه ای بررسی ارتباطات برند میان رفتار برند و هویت برند است.

3- طراحی لوگو با یک سوال آغاز می شود: چرا به لوگو نیاز داری؟ طراحی لوگو حرفه ای با این سوال آغاز می شود : چرا و در کجا و برای چه مخاطبی به لوگو حرفه ای نیاز داری ؟

4- طراحی لوگو معمولی بدون بررسی بازار رقیبان کارفرما انجام می شود اما طراحی لوگو حرفه ای پس از تحلیل رقبای یک فعالیت انجام می شود 

5- طراحی لوگو معمولی تنها به حال و گاهی گذشته یک برند نگاه می کند اما طراحی لوگو حرفه ای چشم انداز برندینگ و توسعه فعالیت کارفرما را زیر نظر دارد.

 

 اجرا و سفارش خدمات طراحی گرافیک به تنهایی آسان و حتی بسیار کم هزینه است؛ اما اجرا و سفارش خدمات طراحی گرافیک به شکل حرفه ای و دارای کاربرد چندان آسان نیست. پلتفرم طراحی گرافیک دایا آرتز به عنوان یک طراح گرافیک حرفه ای به تمام جوانب برندینگ و کاربردی خدمات طراحی گرافیک می پردازد؛ چرا که دایا آرتز نخست یک استارت آپ است و سپس یک طراح گرافیک. دایا آرتز به عنوان یک استارت آپ و دارای نقش فعال در زمینه توسعه کسب و کار های کوچک و بزرگ نیاز واقعی شما را درک می کند. همانطور که در ابتدا مقاله نیز اشاره کردیم سفارش خدمات طراحی گرافیک یا به صورت خاص طراحی لوگو در تهران و کلانشهر های دیگر بسیار برجسته شده است و این موضوع نشان می دهد به زودی تمامی کسب و کار های های خارج از تهران نیازمند طراحی حرفه ای خواهند بود. طراحی گرافیک حرفه ای را به پلتفرم طراحی گرافیک دایا آرتز بسپارید. دایا آرتز گامی تا مدرنیته

وبلاگ دایا آرتز