طراحی بروشور برای نمایشگاه ها

طراحی بروشور از مهم ترین خدمات طراحی گرافیک است. از طراحی منو های رستوران ها و طراحی منو فست فود های بزرگ تا تبلیغات معرفی لوازم کشاورزی از طراحی بروشور تبلیغاتی استفاده می‌شود. طراحی بروشور برای معرفی محصولات یا سرویس ها یا حتی خدمات بسیار مناسب است. البته در زمینه معرفی نمونه کار ها یا معرفی برند از طراحی بروشور کمتر استفاده می‌شود. همراه دایا بلاگ باشید برای بررسی مزیت ها و امتیازات طراحی بروشور برای کسب و کار های مختلف. پس از معرفی سه دسته از مهم ترین کسب و کار هایی که به طراحی بروشور نیاز دارند به بررسی مزیت های برجسته بروشور نسبت به کاتالوگ می‌‍پردازیم.

 

1- طراحی بروشور برای کسب و کار های لوازم آرایشی 

در زمینه فروش لوازم آرایشی و بحث اقلام بهداشتی، مهم ترین چیز معرفی و پرزنت کالا ها است. زن ها به عنوان برجسته ترین مخاطب لوازم آرایشی و بهداشتی شیفته یک معرفی و پرزنت متفاوت از طرف شرکت های ارایشی هستند. بروشور علاوه بر تفاوت در طراحی، دارای پتانسیل بالایی برای ایجاد خلاقیت در نوع چاپ و اندازه بروشور های تبلیغاتی است. بنابراین طراحی بروشور بسیار مناسب کسب و کار های لوازم آرایشی در نمایشگاه ها است.

 

2- طراحی بروشور برای کسب و کار های غذایی یا صنعت غذا

شرکت های تولید کننده لوازم رستوران و کافی شاپ یا فست فود نیز به شکل غیر قابل انکاری نیاز به معرفی کالا های صنعتی و نیمه صنعتی خود دارند. در زمینه معرفی اجناسی مانند سرخ‌کن سیب زمینی یا فرپیتزا یا حتی وسایل سالنداری و میزآرایی مورد نیاز است تعداد قابل توجهی کالا در ظرفیت یک بروشور معرفی شوند. بروشور برای نمایشگاه داران صنعت غذا نیز بسیار مناسب است.

 

3- طراحی بروشور برای صنایع کشاورزی و ماشین آلات کشاورزان

ایران به عنوان یک کشور که چرخه کشاورزی در آن فعال است نمایشگاه های عالی و در سطح رفیعی برای کشاورزان و صنایع کشاورزی دارد. از بهترین بازخورد های طراحی کاتالوگ و طراحی بروشور برای صنایع کشاورزی در بحث معرفی ماشین آلات بوده است.

 

اما مزیت های طراحی بروشور نسبت به طراحی کاتالوگ چیست؟
  1. طراحی بروشور ارزان تر است!
  2. طراحی بروشور نسبت به کاتالوگ پتانسیل بیشتری دارد!
  3. طراحی بروشور پذیرای خلاقیت های بیشتری در طراحی است.
  4. طراحی بروشور قابلیت این را دارد که صمیمت بیشتری منتقل کند.
  5. طراحی بروشور رسمی نیست اما برای معرفی محصولات غیر رسمی بهتر است.
  6. بروشور ها به راحتی حمل می‌شوند.
  7. بروشور می تواند در چند لت یک پرزنت فیزیکی باشد.
  8. بروشور ها در برابر کاتالوگ ها می توانند کاربرد غیر تبلیغاتی نیاز داشته باشند.
  9. طراحی بروشور ساختار غیر مجله ای دارد.
  10. طراحی بروشور می تواند در شکل ها و اندازه های مختلف و بیشتری انجام شود.
وبلاگ دایا آرتز