پلتفرم طراحی گرافیک دایا آرتز در یک جریان استارت آپی قصد دارد طراحی لوگو، طراحی مسکات ها، هویت بصری و برند کسب و کار های مختلف مشهد را بررسی کند و با معرفی برند های هر کسب و کار شما را با جریان برند سازی و نقش طراحی گرافیک در توسعه کسب و کار آشنا کند. همراه ما باشید در این مقاله برای بررسی لوگو و رنگ سازمانی آکادمی ورزش و زندگی نوید مشهد!

 

در این مقاله همراه شما هستیم با :

  1. آکادمی ورزش و زندگی نوید کیست و کجاست؟
  2. فلسفه فکری لوگو باشگاه ورزش و زندگی نوید در مشهد
  3. بررسی رنگ لوگو  آکادمی ورزش و زندگی نوید
  4. آدرس پیج اینستاگرام و جزئیات ادرس شعب باشگاه نوید مشهد

 

 

« لوگو تصویری برند آکادمی ورزش و زندگی نوید» 

 

1-آکادمی ورزش و زندگی نوید کیست و کجاست؟

آکادمی ورزش و زندگی نوید

مجموعه باشگاه های بدن سازی نوید در مشهد که تحت برند آکادمی ورزش و زندگی مشهد فعال است از سری مجموعه ورزشی به شمار می‌آید که با تدارک و تجهیز باشگاه های بدن سازی درجه یک، خدمات ورزشی را به ورزشکاران مشهدی و بدنسازان حرفه ای ارائه می‌دهد. باشگاه پرورش اندام «ورزش و زندگی نوید» دارای سه شعبه اصلی است در مشهد است! اما بحث قابل توجه در خصوص این باشگاه های بدن سازی و پرورش اندام که توجه استارت آپ ما، دایا آرتز را به خود جلب کرده است درواقع طراحی لوگو جذاب آن ها است. طراحی لوگو تصویری که برند آکادمی ورزش و زندگی نوید را برجسته تر کرده است. در ادامه این لوگو را تحلیل و بررسی خواهیم کرد. لوگو آکادمی ورزش و زندگی نوید مشهد.

کمپانی نوید اسپورت «Navid sport co»

درواقع لوگوی آکادمی ورزش و زندگی نوید، لوگو کمپانی نوید اسپورت است که در زمینه فروش دستگاه های ورزشی و تجهیزات ورزشی فعال است. این برند با تولید و واردات تجهیزات ورزشی، باشگاه های تحت برند خودش را به صورت شخصی سازی شده تجهیز کرده است! بنابراین لوگو ایشان مشترک و لوگو به خصوصی است.

2-فلسفه فکری لوگو باشگاه ورزش و زندگی نوید در مشهد

به لوگو آکادمی ورزش و زندگی نوید مشهد نگاه کنید. این لوگو دارای نکات ظریفی است. در هر بار آنالیز هر لوگو مطرح کرده ایم که آرم ها و نشان ها دارای فلسفه فکری و یک ایده پنهان می‌باشند. اما ایده پنهان و معما درون این لوگو چیست؟ چرا این لوگو برای یک باشگاه بدن سازی و شرکت فروش تجهیزات ورزشی انتخاب شده است؟

نخست توجه شما را به درون این لوگو جلب می‌کنم. درون این لوگو از حرف N استفاده شده است. پس این لوگو، صرفا یک لوگو تصویری ساده نیست بلکه یک طراحی لوگو ترکیبی است که از لوگو نوشتاری با حرف «N» در آن استفاده شده است. حرف «N» در این لوگو مخفف و ابتدا کلمه نوید است. سپس یک مرد دونده دیده می‌شود که در حال دویدن و انجام ورزش هوازی است. این دونده از مرکز حرف N کشیده شده و به آن متصل است گویی انرژی خود را به عنوان یک ورزشکار از آن می‌گیرد! به گونه ای ورزشکار حرفه و ورزیده که در حال دویدن است نیرو و ماهیت ورزشی خود را N و NAVID یا همان باشگاه ورزشی نوید دریافت کرده است و از محدودیت حلقه دایره ای شکل در حال خارج شدن است. یک لوگو بسیار مفهومی البته این تمام فلسفه فکری این لوگو نیست! ورزشکار داخل لوگو در حال انجام (battle rope) است. این ورزش خاص که یکی از حرکات اصلی ورزش تی آر ایکس و ورزشکار در حالی انجام این حرکت با ابتدا و انتهای حرف (N) است! 

3-بررسی رنگ لوگو  آکادمی ورزش و زندگی نوید

رنگ قرمز این لوگو باعث ایجاد هیجان در ورزشکاران می‌شود. یک رنگ گیرا و پرانرژی که خون را به جوش می‌آورد!

4-آدرس پیج اینستاگرام و جزئیات ادرس شعب باشگاه نوید مشهد

مجموعه آکادمی ورزش و زندگی مشهد به آدرس اینستاگرام «navid_sport» و شرکت فروش تجهیزات ورزشی نوید به آدرس اینستاگرام «navidsport.co» دارای سه شعبه باشگاه پرورش اندام در مشهد به آدرس های زیر هستند :

  1. چمران، بین چمران 7و9 پلاک 151 ویژه آقایان شعبه اول باشگاه بدن سازی نوید مشهد
  2. کوهسنگی، مجتمع مهر کوهسنگی، طبقه 7، ویژه آقایان شعبه دوم باشگاه پرورش اندام نوید مشهد 
  3. میدان احمد آباد، احمد آباد 10، ویژه بانوان شعبه بانوان باشگاه پرورش اندام و بدن سازی نوید مشهد
وبلاگ دایا آرتز