اگر همراه ما باشید، در این مقاله می‌خوانید :

  1. مقدمه کوتاهی بر صرافی دیجیتال
  2. چه رنگ هایی نماد ارز دیجیتال هستند؟
  3. چرا قالب های گرد محبوب تر هستند؟
  4. چه اسم تجاری هایی در حوزه ارز دیجیتال بهتر هستند؟
  5. چه چیز هایی نماد ارز دیجیتال است؟
  6. رنگ اعتماد چیست؟

1- مقدمه کوتاهی بر صرافی دیجیتال

صرافی دیجیتال یا به صورت تخصصی تر صرافی ارز دیجیتال همزمان با شیوع و افزایش محبوبیت ارز دیجیتال به وجود آمد. همانطور که برای تبادل و خرید و فروش ارز های مختلف به صرافی نیازمند هستیم، برای تبادل و خرید و فروش ارز دیجیتال نیز به چنین صرافی هایی نیازمند خواهیم بود. اولین صرافی ارز دیجیتال در سال ۲۰۰۴ تاسیس شد. حتی ۳۰ سال هم از تولد نخستین صرافی ارز دیجیتال دنیا نگذشته است. پس طراحی لوگو و شروع برندینگ در این زمینه حرف های ناگفته بسیاری دارد.

 

۲- چه رنگ هایی نماد ارز دیجیتال هستند؟

رنگ هایی که نشانگر طلا و ثروت هستند نخستین رنگ های سازمانی ارز دیجیتال هستند. رنگ های زرد، طلایی و فسفری دقیقا همان رنگ هایی هستند که برای نخستین بار در طراحی لوگو و هویت بصری ارز های دیجیتال از آن ها استفاده شد. این رنگ ها تداعی کننده همان حس ارز های دیجیتال هستند. معروفت ترین ارز دیجیتال دنیا بیت‌کوین رنگ اختصاصی خود را دارد که بخشی از طیف طلایی است. در طراحی لوگو صرافی خود می‌توانید از این رنگ های سازمانی استفاده کنید و فلسفه فکری غنی برای خود بسازید.

 

۳- چرا قالب های گرد محبوب تر هستند؟

سکه های گرد اولین شکل تداعی کننده برای ارز های دیجیتال بوده اند. از همین جهت قابل های گرد یا هرمی شکل از معروف ترین شکل ها و قالب های طراحی لوگو برای صرافی ها هستند. درواقع در زمینه طراحی لوگو تصویری قالب های گرد برای طراحی لوگو صرافی ها شناخته شده تر نیز هستند.

 

۴- چه اسم تجاری هایی در حوزه ارز دیجیتال بهتر هستند؟

واقعیت آن است که کسب و کارهای موفق اسم ها و لوگو های متفاوت، خاص و مفهومی و دارای فلسفه ای دارند که این بخشی از مسیر برندینگ است. اما انتخاب اسم می‌بایست هماهنگ با نوع خدمات شما نیز باشد به طور مثال یک صراف فقط خدمات مربوط به بروکرها را انجام می دهد، یک صراف فقط خدمات ارائه مسترکارت و ویزاکارت را برعهده دارد و دیگری خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتال، پس بهتر است متناسب با نوع خدمت اصلی مان اسم و برند خود را بسازیم.

 

۵- چه چیز هایی نماد ارز دیجیتال است؟

کوین ها و ارز های مختلف دارای اسم مخفف شده و پسوند و پی‌شوند های مختلفی بر اساس ویژگی هایشان هستند. بر خی از این ارز ها که نماد های مهمی برای ارز دیجیتال شناخته می‌شوند عبارت هستند از :

  • Bitcoin (BTC)
  • ethereum (ETH)
  • ripple ( XRP)
  • tethr (USDT)
  • Litecoin ( LTC)
  •  Bitcoin Cash (BCH)
  • chainlink ( LINK)
  • CARDANO (ADA)
  • Polkadot (DOT)
  • BINANCE (BNB)

 

۶- رنگ اعتماد چیست؟‌

آبی رنگ اعتماد است. رنگ خوشایند همکاری و موفقیت تجاری. امروزا معروف ترین صرافی های ارز دیجیتال جهت در طراحی لوگو و هویت بصری خود به رنگ آبی متمایل شده اند. استارت آپ طراحی گرافیک دایا آرتز هم طیف های مختلف و بی نهایت زیبای رنگ آبی، رنگ اعتماد را به شما برای طراحی لوگو صرافی دیجیتال خود پیشنهاد می‌دهد.

وبلاگ دایا آرتز