پلتفرم طراحی گرافیک دایا آرتز در یک جریان استارت آپی قصد دارد طراحی لوگو، طراحی مسکات ها، هویت بصری و برند کسب و کار های مختلف مشهد را بررسی کند و با معرفی برند های هر کسب و کار شما را با جریان برند سازی و نقش طراحی گرافیک در توسعه کسب و کار آشنا کند. همراه ما باشید در این مقاله برای بررسی لوگو و رنگ سازمانی کافه (bio) بایو مشهد!

 

با ما همراه باشید تا در این مقاله بخوانیم :

  1. کافه بایو مشهد کجاست؟ آدرس کافه بایو مشهد
  2. فلسفه فکری لوگو کافه بایو مشهد چیست؟
  3. طراحی لوگو نوشتاری در کافه بایو مشهد
  4. هویت بصری و رنگ شناسی کافه بایو مشهد
  5. اینستاگرام کافه بایو مشهد

 

« طراحی لوگو نوشتاری کافه بایو که طرح یک نقش نوشتاری مینیمال را منتقل می‌کند.» 

1- کافه بایو مشهد کجاست؟ آدرس کافه بایو مشهد

« تکاپویی در میان شهر به طعم قهوه و کرپ». کافه بایو مشهد واقع در بین وکیل آباد 16 و 18 مشهد یکی از دنج ترین کافی شاپ های مشهد به صورت بیرون بر است که البته جای نشستن نیز دارد. کافی بایو با منو و خدمات دلپذیر خود از کیفیت قابل توجهی برخوردار است. یکی از بامزه ترین خدمات کافه بایو، امکان ثبت سفارش از طریق منو الکترونیک آن است. منو کافه بایو مشهد قابلیت ثبت سفار ش برای همسایگان، حضوری و ماشینی را دارد. البته نباید فراموش کرد که کافه بایو مشهد به پنکیک هایش مشهور است. همانطور که بسیاری کافه بایو را به پنکیک هایش می‌شناسند، درواقع بایو یک کافه پنکیک است!

 

2- فلسفه فکری لوگو کافه بایو مشهد چیست؟

در طراحی لوگو کافه بایو مشهد یک طرح مینیمال، ساده و جذاب حس می‌شود. سریع الانتقال و گیرا است. به نظر من این از ویژگی های برجسته یک لوگو می‌تواند باشد آن هم برای یک کافی شاپ. چرا که ساده بودن فاکتوری از زیبایی است. و این فلسفه فکری کوتاه و جامع شاید تمام آن چیزی باشد که از لوگو کافه باید مشهد منتقل می‌شود.

3- طراحی لوگو نوشتاری در کافه بایو مشهد

طراحی لوگو های نوشتاری مزیت های بسیاری نسبت به لوگو های تصویری دارد. نام برند و اسم تجاری شما عموما در حروف لوگو نوشتاری شما می‌گنجد. در خصوص کافه بایو معتقدم نام برند بایو در یک لوگو نوشتاری چند برابر شکیل تر و جذاب تر از هر لوگو تصویری است. لوگو نوشتاری بایو همیشه حس خوبی را به من منتقل می‌کند. آیا این حس خوب اثری در شخصیت کسب و کار ایشان هم دارد؟ قطعا بله. حس خوبی که از آن صحبت می‌کنیم درواقع همان شخصیت کسب و کار است. در زمینه رستوران، کافی شاپ و کافه رستوران ها دریافت یک حس مثبت برای مشتریان بسیار مهم است. کافه بایو در تمامی بخش های برندش این حس خوب را منتقل می‌کند؛ حداقل به من یکی که منتقل می‌کند.

4- هویت بصری و رنگ شناسی کافه بایو مشهد

ضمن طراحی لوگو مینیمال کافه بایو، از هویت بصری و رنگ سازمانی این کافی شاپ رگه ای از رنگ شناسی بوهمین (Bohemian ) دریافت می‌شود. رنگ های آمیخته از سبز و آبی که نزدیک به رنگ های دکوراسیون بوهیمیان است. این رنگ ها حتی جلوه متفاوتی به صفحه اینستاگرام کافه بایو نیز داده است.

5- اینستاگرام کافه بایو مشهد

طراحی قالب و لی اوت پیج اینستاگرام کافه بایو مشهد را بسیار می‌پسندم. جذاب و دارای رنگبندی متفاوتی است.

 

برای جذب مشتری و فروش بیشتر در "کافی شاپ به خدمات طراحی گرافیک کافی شاپ" بروید. از طریق صفحه تخصصی خدمات و سرویس های دایا آرتز برای کافی شاپ ها و کافه رستوران ها می توانید پیشنهادات و ایده های ما برای کافی شاپ و کافه رستوران خود را دریافت کنید.

وبلاگ دایا آرتز