در این مقاله به ترتیب عناوین زیر می‌خوانید:

  1. طراحی آواتار تلگرام چیست؟
  2. طراحی آواتار تلگرام چه مزیت هایی دارد؟
  3. کاربرد طراحی آواتار حرفه ای 
  4. برندسازی در تلگرام برای افزایش فروش
  5. تلگرام مارکتینگ و طراحی آواتار تلگرام

 

«طراحی آواتار تلگرام به صورت حرفه ای» 

 

1-طراحی آواتار تلگرام چیست؟

آواتار در تلگرام بسیار اهمیت دارد. هر گروه تلگرامی یا هر کانال تلگرامی نیاز به آواتار منحصر به فرد خود را خواهد داشت. حتی اکانت ها و حساب های کاربری شما در تلگرام به عنوان حساب شخصی نیاز قابلیت انتخاب عکس برای پروفایل را دارد که با انتخاب هوشمندانه و طراحی حرفه ای آواتار می‌توانید استفاده های بسیار زیادی از این قابلیت تلگرام ببرید. تصویر کنید که دارای یک کامال خاص هستید و در آن کانال که ممکن است به کسب و کارتان مربوط باشد مشغول فعالیت هستید، قطعا جذب مخاطب و حفظ آن برای شما بسیار مهم است، اما مسئله اصلی اینجاست که جذب و حفظ مخاطب بدون طراحی آواتار مناسب برای عکس پروفایل تلگرامتان ناممکن است. دایا آرتز برای شما طراحی آواتار انجام می‌دهد. در میان خدمات طراحی گرافیک که ویژه شبکه های اجتماعی هستند طراحی آواتار بسیار حائز اهمیت است.

 

2-طراحی آواتار تلگرام چه مزیت هایی دارد؟

  • جذب مخاطب در تلگرام به صورت حرفه ای
  • نگهداری د حفظ مخاطب در کانال ها و گروه ها
  • شروع برندسازی در تلگرام با طراحی آواتار آغاز می‌شود
  • مخاطبان شما را در تلگرام گم نخواهند کرد!
  • حساب کاربری شما متمایز و چشمگیر خواهید بود

 

3-کاربرد طراحی آواتار حرفه ای 

مهم ترین کاربرد طراحی آواتار حرفه ای در تلگرام این است که حساب کاربری یا کانال تلگرام شما نسبت به رقیب ها و حساب های کاربری دیگر متمایز باشد و ضمنا وایب و حس و حال خود شما را داشته باشد!‌ درواقع شخصیت و هویت شما باید در پروفایل یا آواتار تلگرام شما هویدا باشد.

 

4-برندسازی در تلگرام برای افزایش فروش

برندسازی در تلگرام با طراحی آواتار آغاز می‌شود. همانطور که در مقالات مختلف دیگری در این خصوص صحبت کرده ایم برای افزایش فروش در تلگرام نیاز به تولید محتوا مستمر و همچنین حفظ مخاطب خواهید بود، این مسیر صرفا از طریق برند سازی و تولید محتوا امکان پذیر است.

 

5-تلگرام مارکتینگ و طراحی آواتار تلگرام

بازدید های مخاطبان و مشتریان در تلگرام باورنکردنی است! تصور کنید... این پلتفرم در حالی که فیلتر است و دسترسی به آن بسیار سخت است اما مخاطبان زیادی همچنان به تلگرام وفادار هستند... این از قدرت تلگرام است. پلتفرمی به این قدرت و عظمت قطعا محل مناسبی برای بازاریابی و مارکتینگ خواهد بود. مشتریان کسب و کار شما همین حالا در تلگرام منتظر شما هستند! کانال های تبلیغاتی و تولید کننده محتوا یا سوپر گروه های پر مخاطبی که با یک آگاهی یا طراحی بنر تبلیغاتی و نشر بنر در آن ها می‌توان فروش کسب و کار شما را بی‌اندازه بالا ببرد، همه این ها  از مزیت های تلگرام هستند.

اگر می‌خواهید به صورت تخصصی با «مارکتینگ در تلگرام» آشنا شوید، مقاله «قدم به قدم بازاریابی در تلگرام» را از دست ندهید!

 

وبلاگ دایا آرتز