طراحی لوگو فست فودی ها

طراحی لوگو برای کسب و کار هایی نظیر رستوران، کافی شاپ و فست فود از مهم ترین خاصیت های خدمات طراحی گرافیک برای توسعه کسب و کار ها است. طراحی لوگو برای فست فودی ها در بین کسب و کار های زنده و کسب و کار های پویا فعلی حیاتی تر است؛ چرا که رقابت در میان جذب مشتری در بین فست فود ها بالا است. این سری کسب و کار ها مرتبا به طراحی هایی نظیر طراحی منو برای فست فود، طراحی تراکت تبلیغاتی، طراحی کارت ویزیت برای فست فود نیاز دارند.

 

طراحی لوگو یا طراحی آرم چیست ؟

طراحی آرم و طراحی نشان درواقع همان طراحی لوگو است، همانطور که بار ها و بار ها از گوشه و کنار های مختلف شنیده ایم هر کسب و کار یا هر فعالیت یا درواقع هر برند نیاز به یک لوگو دارد. اگر اسم تجاری یا عنوان برند، اسم کوچک یک کسب و کار باشد، لوگو و آرم نام خانوادگی کسب و کار است. بر روی تمامی محصولات معروف یا کالا ها و حتی خدمات مختلف لوگو تولید کننده و ارائه دهنده آن ها را می بینیم؛ امروزه کمتر کسی است که از لوگو بی خبر باشد چرا که از کارخانه های ماشین سازی تا باشگاه های فوتبال و یا شرکت های توسعه تکنولوژی موبایل همگی دارای لوگو منحصر به فرد خود هستند. برای مثال روی تمامی گوشی های موبایل ما، لوگو برندشان درج شده است و اینگونه ما می توانیم هویت تجاری و برندینگ هر سازمان یا شرکت را بدون حضور حقیقی اش درک کنیم.

 

اثر طراحی لوگو فست فود در برند

امر جذب مشتری در بین کسب و کار های پر چرخش مانند رستوران و فست فود بسیار سخت و رقابتی شده است، تنها با ساخت یک برند مستحکم و جذب مشتری فعال می توان به رقابت و افزایش سودهی در این بازار پرداخت که تهیه و طراحی لوگو برای فست فود اولین قدم در طراحی یک برند نمونه و موفق است.

اثر طراحی لوگو فست فود در فروش

در صورتی که طراحی لوگو شما به درستی مطابق هویت بصری و شخصیت مشتری شما طراحی شود، موجب خواهد شد که کسب و کار شما و فست فودی شما مشتریان بیشتری را جذب کند. طراحی برندینگ می تواند اثر شگفت انگیزی در جذب مشتری بگذارد.

معجزه رنگ قرمز و نارنجی در طراحی لوگو فست فود

اکثر صاحبان فست فود در طراحی لوگو خود و طراحی هویت بصری کسب و کارشان از رنگ های گرم استفاده می کنند تا موجب افزایش اشتها مشتری شود! این امر قاعدتا باعث افزایش فروش نیاز خواهد شد و این از مهم ترین و کلیدی ترین نکات اثر طراحی موفق در برندینگ کسب و کار ها است.

طراحی لوگو رستوران و فست فود با توجه به گستردگی فعالیت

نوع فعالیت رستوران در طراحی لوگو بسیار موثر است و ابعاد مختلف کار در طراحی متغیر خواهد بود. رستوران و فست فود ممکن است در یک شهر مشغول به فعالیت باشند و یا گستره فعالیت به صورت زنجیره ای در یک کشور یا سایر کشورها صورت گیرد. در نظر داشته باشید با توجه به نوع فعالیت، طراحی لوگو رستوران و فست فود انجام می شود.

برای شناخت طراحی های پیج اینستاگرام مناسب فست فود ها و رستوران ها به صورت مختصر و مفید، می‌توانید به مقاله "طراحی پیج اینستاگرام چیست؟" بروید و از مطالعه آن بسیار استفاده کنید.

وبلاگ دایا آرتز