طراحی پیج اینستاگرام

همانطور که از سال 2010 پلتفرم شبکه اجتماعی اینستاگرام آغاز به کار کرد، طراحان گرافیک نیز خدمات شایان و چشمگیری برای علاقه ‌مندان به طراحی گرافیک و اینستاگرام نشان دادند. طراحی صفحه اینستاگرامی نخست مورد توجه کسب و کار های فعال در اینستاگرام قرار گرفت و سپس بلاگر ها یا کسانی که به عنوان کاربر حقیقی در اینستاگرام مشغول به فعالیت بودند واکنس مثبتی به طراحی پیج های اینستاگرامی خودشان داشتند. خدمات گرافیکی و جلوه های بصری اینستاگرام هر ساله پیشرفت کرد و در یک نقطه اوج اینستاگرام پس از خریداری شدن توسط فیسبوک ( یا همان متا ) امروزی به رشد بی توقف خود در زمینه توسعه کسب و کار های مجازی و الکترونیکی پرداخت. ما به عنوان یک پلتفرم طراح گرافیک فعال در شبکه های اجتماعی، پیج اینستاگرام دایا آرتز را با رویکرد گرافیک و برندینگ محور افتتاح کردیم.

فهرست مقاله؛ آنچه در این مقاله می خوانیم :

  1. طراحی خدمات اینستاگرام شامل چه چیز هایی می‌شود؟
  2. چرا به طراحی گرافیک و ایجاد برند در اینستاگرام نیاز داریم؟
  3. یک طراحی موفق در پیج کاری اینستاگرام شما چه اثری دارد؟
  4. طراحی پیج اینستاگرام در چه مشاغلی پر بازخورد است؟
  5. چگونه می‌توان نیاز های طراحی برجسته در پیج اینستاگرام خود را بشناسیم؟
  6. خدمات طراحی پیج اینستاگرام دایا آرتز چیست؟
  7. تعرفه و هزینه های طراحی پیج اینستاگرام چه قدر است؟

1- طراحی خدمات اینستاگرام شامل چه چیز هایی می‌شود؟

اینستاگرام به لحاظ بیزنسی و کسب و کار های مختلف به دو بخش کلی از مخاطبانش تقسیم می‌شود :
دسته اول کسانی هستند که قصد ساخت یک برند پایدار برای کسب و کار خود را دارند و خدمات طراحی گرافیک بسیاری در اختیارشان قرار دارد تا به طراحی پیج اینستاگرام کسب و کار یا برند خود بپردازند؛ در مقابل دسته دوم کسانی هستند که صرفا قصد تبلیغ و یا تولید محتوا برخط در اینستاگرام را با هدف فروش بیشتر در این دنیای مجازی بزرگ دنبال می‌کنند. بنابراین تمامی خدمات طراحی گرافیک در پیج های اینستاگرامی نیز شامل دو دسته اصلی می‌شود. دسته طراحی برند پیج های اینستاگرامی و طراحی خدمات تبلیغاتی در پیج های اینستاگرام. دایا آرتز برای هر کدام از نیاز های شما در شبکه اینستاگرام خدمات منحصر به فردی دارد که شما را یک قدم به اهدافتان نزدیک تر می‌کند.

خدمات طراحی گرافیک برای طراحی پیج اینستاگرام شما

  1. طراحی آواتار پیج اینستاگرام
  2. طراحی پست اینستاگرام یا طراحی تمپلیت پست اینستاگرام
  3. طراحی قالب استوری اینستاگرام یا طراحی تمپلیت استوری اینستاگرام
  4. طراحی کاور هایلایت های اینستاگرام
  5. طراحی تامنیل IGTV یا طراحی کاور IGTV در اینستاگرام
  6. طراحی لی اوت های اینستاگرام برای تولید محتوا خاص

خدمات طراحی گرافیک برای تبلیغات در پیج های اینستاگرام

  1. طراحی بنر های تبلیغاتی یا همان طراحی بنر های مجازی
  2. طراحی استوری اینستاگرام تبلیغاتی
  3. طراحی پست اینستاگرام تبلیغاتی


2- چرا به طراحی گرافیک و ایجاد برند در اینستاگرام نیاز داریم؟

امروزه پیج های بیزنیس های فعال در اینستاگرام بسیار پرطرفدار شده اند و از طرفی بسیاری از هنرمندان، نظیری نقاش ها، عکاس ها، موسیقیدان ها و هنرمندان دیگر به عنوان یک برند زنده در صفحه اینستاگرامی خود فعال و پویا هستند. از آنجایی که هر کدام از این افراد به نوعی صاحب یک کسب و کار اینستاگرامی است، طبیعی است که کسب و کارش مانند هر کسب و کار دیگری نیاز به خدمات طراحی گرافیک داشته باشد. اینستاگرام به عنوان یک شبکه پر پتناسیل برای فروشندگان و صاحبان برند کوچک نیز امکاناتی را به وجود آورده تا شما بتوانید با استفاده از طراحی گرافیک برای پیج خود برند بسازید و آن را تبلیغ کنید و پس از داشتن یک برند کاری مناسب، فعالیت خود را به همگان معرفی کنید.

3- یک طراحی موفق در پیج کاری اینستاگرام شما چه اثری دارد؟

- افزایش بازخورد مخاطبان پیج شما.

طراحی پیج اینستاگرام بازخورد مخاطب شما را با استفاده از شیوه های برندینگ و بازاریابی و مخاطب شناسی بیشتر می‌کند.

- پیج شما ساده در به خاطر سپرده می‌شود.

طراحی پیج اینستاگرام مانند طراحی یک برند دارای عناصر و چارچوب هایی است که رعایت کردن آن ها شما را در یاد ها حکاکی می‌کند.

- فروش پیج کاری شما چند برابر می‌شود .

فروش در پیچ های بیزینسی که از طراحی خدمات گرافیک استفاده کرده اند بیشتر است.

- جلوه بصری پیج اینستاگرام شما را جذاب می‌کند.

در صورتی که ظاهر پیج شما جذاب نباشد پس از مدتی همه دنبال کنندگان شما پیجتان را ترک می‌کنند..

- مخاطب به آسانی از محتوا پیج شما استفاده می‌کند.

در صورتی که محتوا پیج در قالب های بهینه و استانداردی ارائه نشود، مخاطب برای استفاده از محتوا پیج گیج می‌شود.

- جذب مخاطب آسان تر می‌شود و رشد شما ثبات می‌یابد.

در صورتی که پیج شما از یک هشتگ گذاری درست متناسب با اصول برندینگ و طراحی گرافیک برخوردار باشد، پیج شما در اکسپلر اینستاگرام ثابت می‌شود.

4- طراحی پیج اینستاگرام در چه مشاغلی پر بازخورد است؟

تمامی مشاغل از خدمات طراحی پیج اینستاگرام استفاده می‌کنند اما بیش از همه استارت آپ ها، طراحان لباس، فروشندگان پوشاک، فروشندگان کالا های مختلف، شرکت های خدمات، آموزشگاه ها و کسب و کار های مبتنی بر صنعت غذا از طراحی های پیج اینستاگرام استفاده می‌کنند تا بهترین مخاطبان را جذب کنند. یک طراحی جذاب می‌تواند دنبال کننده های پیج شما را وفادار کند.

5- چگونه می‌توان نیاز های طراحی برجسته در پیج اینستاگرام خود را بشناسیم؟

این کار نیاز به دانش برندینگ و اصول توسعه کسب و کار دارد؛ پس از یک تحلیل و بررسی حسابی تازه می ‌توان بر اساس نیاز های پیج شما به طراحی گرافیک برای صفحه اینستاگرام شما پرداخت. هر یک از خدمات طراحی گرافیک در اینستاگرام مانند طراحی قالب پست یا کاور هایلایت یا طراحی آواتار مجازی دارای پروسه تحقیق متفاوتی است. دایا آرتز به عنوان یک پلتفرم فعال در زمینه طراحی گرافیک برای طراحی هر کدام از نیاز اینستاگرامی شما طی یک رویکرد استارت آی به طراحی گرافیک حرفه ای می پردازد.

6- خدمات طراحی پیج اینستاگرام دایا آرتز چیست؟

دایا آرتز تمامی خدمات مورد نیاز شما برای راه اندازی یک پیچ اینستاگرام فعال را در یک پیج با عنوان خدمات طراحی گرافیک برای پیج های اینستاگرامی فراهم کرده است. شما می‌توانید برای خرید این بسته از طریق راه های ارتباطی با کارشناسان دایا آرتز در ارتباط باشید.

7- تعرفه و هزینه های طراحی پیج اینستاگرام چه قدر است؟

تعرفه و هزینه های طراحی گرافیک به صورت مرتب تغییر می‌کند اما دایا آرتز خدمات طراحی گرافیک برای اینستاگرام را در یک پکیج ویژه به شما ارائه می‌دهد که قیمتش به لحاظ اقتصادی بهینه باشد.

وبلاگ دایا آرتز