طراحی گرافیک در اصفهان 

در این مقاله به صورت که نتایج بررسی آماری طیفی از سفارش های طراحی گرافیک در اصفهان را بررسی می‌کند قصد داریم میزان علاقه و آمار کمی طراحی گرافیک در اصفهان را بررسی کنیم. طراحی لوگو در اصفهان که یکی از کلانشهر های ایران است بسیار حائز اهمیت شناخته شده است.

 

« طراحی گرافیک در اصفهان چه جایگاهی دارد؟»

 

- بیشترین خدمات طراحی گرافیک سفارش داده شده در اصفهان

کسب و کار های اصفهانی به ترتیب زیر از بیشترین به کمترین، بیشترین استفاده را از خدمات طراحی گرافیک زیر برده اند.

  1. طراحی لوگو
  2. طراحی کاتالوگ تبلیغاتی
  3. طراحی کارت ویزیت
  4. طراحی تراکت یا طراحی فلایر
  5. طراحی اینستاگرام

در میان ای خدمات بیش از همه طراحی لوگو مورد استقبال قرار گرفته است. طراحی لوگو رکن اساسی شروع کسب و کار ها است و میزان توجه اصفهانی ها به آن می بایست طبیعی باشد. سپس طراحی کاتالوگ و طراحی کارت ویزیت از مهم ترین طراحی های سفارش شده در اصفهان شناخته شده اند.

 

- محبوب ترین سبک طراحی لوگو در اصفهان چیست؟

محبوب ترین سبک طراحی لوگو در اصفهان مطابق آمار و تجزیه سفارشات به شرح زیر است :

  1. طراحی لوگو نوشتاری
  2. طراحی لوگو ترکیبی
  3. طراحی لوگو تصویری

بر این اساس متوجه می شویم که ارزان ترین سبک طراحی لوگو یا همان طراحی لوگو نوشتاری از محبوب ترین شیوه های طراحی لوگو در اصفهان بر اساس آمار سرچ گوگل است. البته این آمار بسیار به یکدیگر نزدیک بودند و تفاوت چشمگیری با دیگر سبک های طراحی لوگو نداشته اند. بنابراین نمی توان تفاوت خاصی میان محبوبیت سبک های طراحی لوگو قائل شد.

- تعرفه خدمات طراحی گرافیک در اصفهان 

خدمات طراحی گرافیک در اصفهان مطابق بازار مشهد است. برخلاف تهران هزینه های طراحی گرافیک در اصفهان به صورت بسیار بالا نمی باشد اما تابع تصمیمات صنفی است. برای بررسی جزئیات چگونگی تعیین تعرفه خدمات طراحی گرافیک از مقاله "تعرفه خدمات طراحی گرافیک" بازدید کنید.

 

وبلاگ دایا آرتز