در این مقاله به ترتیب فهرست زیر می‌خوانید :

  1. چرم مشهد کجاست؟
  2. تاریخچه برند چرم مشهد چیست؟
  3. فلسفه فکری طراحی لوگو چرم مشهد
  4. رنگ سازمانی چرم مشهد چیست؟
  5. شعار برند چرم مشهد چیست ؟
  6. اینستاگرام و سایت چرم مشهد

 

۱- چرم مشهد کجاست؟

از خود مشهد تا تهران، در یزد و در اصفهان و در اکثر شهر های ایران و حتی کشور های خارجی، شعب فروشگاهی چرم مشهد وجود دارد. این برند نامی ریشه های خود را تا عمیق بازار فروش کالا های چرم ایران دوانده است!

۲- تاریخچه برند چرم مشهد چیست؟

شرکت چرم مشهد بزرگترین تولید کننده چرم با ظرفیت سالانه بیش از یک میلیون قطعه انواع کالای چرمی، البسه، دستکش، کیف (اداری، دوشی، پول و ...) کمربند و سایر محصولات چرمی در کشور است که کلیه فرآیندهای تولید از چرمسازی تا محصول نهایی و کنترل کیفی را در محل کارخانه متمرکز نموده و محصولات تولیدی را به طور مستمر و به صورت مستقیم به بازار مصرف عرضه می نماید تا امکان نظارت پیوسته متخصصان جهت تولید محصولی با استانداردهای بالا را فراهم می آورد.

سخنان مهندس بابک مصری در خصوص برند چرم مشهد :

《چرم مشهد» در سال 1375 با هدف جلوگیری از خام‌فروشی، خروج ارز، ایجاد ارزش افزوده، اشتغال‌زایی و کمک به تولید ملی شکل گرفت. این مجموعه، مانند هر کسب‌وکار نوپای دیگر، در سال‌های اولیه با چالش‌های مختلفی روبه‌رو بود اما با فعالیت‌های شبانه‌روزی مهندس حمیدی، به‌عنوان بنیان‌گذار این مجموعه و پرسنل «چرم مشهد»، این برند توانست خیلی زود جای خود را در میان مردم عزیز ایران باز کند و تبدیل به بزرگ‌ترین تولیدکننده محصولات چرمی در کشور شود. ما از اوایل دهه 80 خورشیدی شروع به راه‌اندازی شعب «چرم مشهد» در سراسر کشور کردیم که این روند هنوز هم ادامه دارد.

 

۳- فلسفه فکری طراحی لوگو چرم مشهد

لوگو چرم مشهد یک لوگو تصویری است. این لوگو در سبک طراحی مینیمال انجام شده است. ظاهرا این لوگو تصویری متشکل از دو برش مثلثی چرم است. البته یک طرح مینمیمال از شکل نوشتاری  کلمه "چرم" به نظر می‌آید.

۴- رنگ سازمانی چرم مشهد چیست؟

رنگ برند چرم مشهد به رنگ طیفی قهوه ای از چرم است.

۵- شعار برند چرم مشهد چیست ؟

ما در چرم مشهد، هر صبح کارمان را با تولید و ارائه محصولاتی آغاز می‌کنیم که هم‌چون خاطره‌ای ماندگار در ذهن مخاطبانمان بدرخشند. ما می‌خواهیم در قلب و حافظه مصرف‌کنندگان‌مان از داشتن محصول چرم ایرانی حس افتخار ایجاد کنیم و با پویندگی و نوآوری در این مسیر به پیش می‌تازیم

۶- اینستاگرام و سایت چرم مشهد

آدرس سایت چرم مشهد 

آدرس پیج اینستاگرام چرم مشهد

وبلاگ دایا آرتز