در این مقاله به ترتیب عناوین زیر می‌خوانید:

  1. تلگرام مارکتینگ یا بازاریابی در تلگرام چیست؟
  2. چگونه در تلگرام فروش خود را افزایش دهیم؟
  3. پیج های فروشگاهی اینستاگرام در تلگرام
  4. چگونه فروش سایت خود را با تلگرام بالا ببریم؟
  5. بهترین شیوه افزایش فروش در تلگرام چیست؟

 

«افزایش فروش در تلگرام چگونه است؟» 

 

1-تلگرام مارکتینگ یا بازاریابی در تلگرام چیست؟

شیوه های مارکتینگ در تلگرام چه روش‌هایی هستند؟

بازاریابی در تلگرام از شیوه های مرسوم دیجیتال مارکتینگ است که بسیاری با فیلتر شدن تلگرام آن را به اشتباه پایانی برای بازاریابی در تلگرام دانستند اما اشتباه می‌کردند. بازاریابی در تلگرام به سرعت برق و باد ترویج شد و امروزه از ظریف ترین شیوه های بازاریابی در سطح بازاریابی دیجیتال است که معجزات بسیاری دارد. برای مثال هزینه های آن بسیار پایین است. گستردگی مخاطب آن بالا است. دسترسی و امکانات تلگرام نظیر یک سیستم ارتباط با مشتری یا همان CRM عمل می‌کند و همچنین بازدهی آن بسیار بالا است. تبلیغات در تلگرام برای افزایش فروش محصولات و همچنین افزایش فروش سرویس های خدماتی به قدری چشمگیر بوده است که شرکت های خدماتی نظیر اسنپ، دیجی‌کالا، شاتل، اینترنت پر سرعت پیشگامان و... در تلگرام تبلیغات گسترده و هدف گذاری های بسیاری برای جذب مخاطب از این شبکه را دارند! پس بدانید که تلگرام مارکتینگ یا همان بازاریابی در تلگرام از شیوه های مرسوم و قدرتمند بازاریابی در ایران است.

 

اگر می‌خواهید به صورت تخصصی با «مارکتینگ در تلگرام» آشنا شوید، مقاله «قدم به قدم بازاریابی در تلگرام» را از دست ندهید!

 

2-چگونه در تلگرام فروش خود را افزایش دهیم؟

افزایش فروش در تلگرام چگونه است؟

باید خیلی مستقیم به شما بگویم که افزایش فروش در تلگرام دو شیوه کلی دارد : 

  1. مخاطبان و مشتریان خود را در کانال یا گروهی به بهانه محتوا مناسب گردهم آورید و کالا های خود را به آن ها معرفی کنید
  2. به مخاطبان و مشتریان خود طی تبلیغات یا پیشنهاد مستقیم کالا ها و خدمات خود را معرفی کنید و فروش خود را بالا ببرید

قطعا متوجه شده اید که دو شیوه مستقیم و غیر مستقیم برای افزایش فروش در تلگرام وجود دارد. اما به راستی شیوه نخست چالش برانگیز تر و در موارد بسیاری کاربردی تر است. طبیعتا برای جذب مخاطب و نگهداری از آن در تلگرام باید ار توانمندی های بسیاری برخورداری باشید که یکی از این توانمندی ها طراحی پست تلگرام برای کانال های تلگرامی مشتریان یا گروه کسب و کار شما است.

 

3-پیج های فروشگاهی اینستاگرام در تلگرام

فروش کالا‌های پیج اینستاگرام در تلگرام!

اگر دارای یک پیج فروشگاهی در اینستاگرام هستید و فعالیت شما اخیرا به علت فیلترینگ اینستاگرام کاهش یافته یا نمی‌توانید فروش خود را بالا ببرید راه حل مشخص است. یک کانال تلگرام تاسیس کنید. کالا های خود را با قیمت های مشخص و اطلاعات آن ها در آن آپلود کنید. از طراحی آواتار برای کانال تلگرام و طراحی آواتار اکانت تلگرام غافل نشوید و برند سازی در تلگرام خود را کامل کنید و در نهایت مشتریان خود را با استوری به تلگرام بکشانید یا به مشتریان وفادار و اصلی و همیشگی خود به صورت شخصی و دستی اطلاع دهید که در تلگرام کالا های جدید دارید تا فروش شما از طریق تلگرام جبران شود.

 

4-چگونه فروش سایت خود را با تلگرام بالا ببریم؟

افزایش بازدید از سایت و فروش خدمات از تلگرام

مشابه پیج های اینستاگرام می‌توانید با تبلیغ در کانال های تلگرام و پیوست آدرس سایت خود یا تولید محتوا موازی در کانال های عمومی تلگرام به افزایش بازدید سایت خود کمک کنید. برای مثال مقالات سایت خود را به صورت ناقص در قالب پست تلگرام منتشر کنید و لینک اصلی مقاله خود را در آن قرار دهید. یا صفحه فروشگاه سایت خود را در یک لینک تبلیغاتی همراه با بنر تبلیغاتی در تلگرام طراحی کنید و آن را منتشر کنید. این ها از ساده ترین شیوه های تبلیغات و افزایش بازدید سایت در تلگرام می‌باشند اما راز اصلی افزایش بازدید ها تولید محتوا پیوسته و بدون توقف و همچنین منظم است.

 

5-بهترین شیوه افزایش فروش در تلگرام چیست؟

تولید محتوا در تلگرام و طراحی پست تلگرام

 

در یک کلام : راه اندازی کانال تلگرام و تولید محتوا رایگان برای جذب مخاطب

 

در مقاله «طراحی پست تلگرام چیست؟» به مزیت های طراحی پست تلگرام و شیوه‌ها و اهداف و مزیت های طراحی پست محتوایی در تلگرام پرداخته ایم.

وبلاگ دایا آرتز