در این مقاله به ترتیب عناوین زیر خواهید خواند :

  1. بازاریابی در تلگرام چه مزیتی دارد
  2. تلگرام مارکتینگ و طراحی پست تلگرام
  3. طراحی پست تلگرام چه هدف هایی دارد؟
  4. اصول طراحی پست تلگرام چیست؟
  5. افزایش فروش با طراحی پست تلگرام
  6. ایده های طراحی پست در تلگرام

 
«طراحی پست تلگرام توسط استارت آپ طراحی گرافیک دایا آرتز» 

 

1- بازاریابی در تلگرام چه مزیتی دارد

تلگرام مارکتینگ چیست؟

بازدید های مخاطبان و مشتریان در تلگرام باورنکردنی است! تصور کنید... این پلتفرم در حالی که فیلتر است و دسترسی به آن بسیار سخت است اما مخاطبان زیادی همچنان به تلگرام وفادار هستند... این از قدرت تلگرام است. پلتفرمی به این قدرت و عظمت قطعا محل مناسبی برای بازاریابی و مارکتینگ خواهد بود. مشتریان کسب و کار شما همین حالا در تلگرام منتظر شما هستند! کانال های تبلیغاتی و تولید کننده محتوا یا سوپر گروه های پر مخاطبی که با یک آگاهی یا طراحی بنر تبلیغاتی و نشر بنر در آن ها می‌توان فروش کسب و کار شما را بی‌اندازه بالا ببرد، همه این ها  از مزیت های تلگرام هستند. امروزه به شیوه بسیار ساده‌ای صرفا با داشتن یک طراحی بنر تبلیغاتی مناسب می‌توان به سادگی در تلگرام تبلیغات کرد. یا با طراحی پست در تلگرام و تولید محتوا حرفه ای می‌توان بازدید های خود را در سایت یا پیج اینستاگرام یا فروشگاه خود افزایش دهید. همه این ها از توانمندی های بازاریابی در تلگرام است. تصور کنید که مخاطب با پروکسی و فیلتر شکن خود را به تلگرام متصل می‌کند و حتی در شرایط فیلترینگ از وابستگی خود به تلگرام دست نمی‌کشد، این عامل مهم در بازاریابی و تلگرام مارکتینگ تبدیل به مهم ترین نقاط قوت بازاریابی در تلگرام شده است. در صورتی که می‌خواهید با طراحی پست تلگرام که از ساده ترین و پر بازده ترین شیوه های بازاریابی و تولید محتوا در تلگرام است آشنا شوید، این مقاله را تا آخر بخوانید.

 

اگر می‌خواهید به صورت تخصصی با «مارکتینگ در تلگرام» آشنا شوید، مقاله «قدم به قدم بازاریابی در تلگرام» را از دست ندهید!

 

2- تلگرام مارکتینگ و طراحی پست تلگرام

طراحی پُست تلگرام و تولید محتوا در تلگرام

شروع بازاریابی در تلگرام-مانند هر شبکه اجتماعی دیگر- تولید محتوا است. رمز تولید محتوا در تلگرام، تولید و طراحی پست های کاربردی و متناسب با نیاز کاربر است. برای هر کسب و کاری ممکن است متفاوت باشد اما طراحی پست تلگرام بسیار خلاقانه تر از آن چیزی است که نشان می‌دهد. برای تولید محتوا بهینه و استاندارد باید نخست مخاطب خود را بشناسید. آن را تحلیل کنید. خود را با آن درگیر کنید و نیاز های آن را در تولید محتوا خود برطرف کنید. مثلا تصور کنید که در کسب و کار هایی نظیر نقاشی ساختمان، طراحی و دکوراسیون داخلی و... نمونه کار و داشتن نمونه کار حرف اول را می‌زند. اگر بهترین معمار یا نقاش جهان هم باشید بدون نمونه کار های مناسب برای کارفرما خود هیچکسی نیستید! در این مدل کسب و کار ها طراحی پست تلگرام با محتوا نمونه کار و قرار دادن آن در کانال های ارتباطی یا ارائه آن به مشتری در قالب یک پست تلگرام با ظاهر گرافیکی مناسب رمز موفقیت است. در هر کسب و کاری ممکن است طراحی پست تلگرام خود را با خلاقیت های بازاریابی و مارکتینگ دیگری ترکیب کند. در ادامه این مقاله به ایده های داغ و منحصر به فردی برای طراحی پست تلگرام و تلگرام مارکتینگ پرداخته ایم. با استفاده از این شیوه ها و طراحی پست تلگرام می‌توانید فروش خود را در تلگرام افزایش دهید.

 

3- طراحی پست تلگرام چه هدف هایی دارد؟

مزیت های طراحی پست تلگرام

طراحی پست تلگرام با اهداف مختلفی ممکن است انجام شود. مثلا برای تبلیغات یا شروع یک کمپین بازاریابی یا حتی جهت جذب مخاطب اولیه یک کسب و کار یا حتی برای نمایه یک پرسشنامه. گاهی طراحی پست تلگرام با هدف تولید محتوا بهینه و مناسب انجام می‌شود و این تولید محتوا رایگان موجب افزایش بازدید ها در کانال و گروه های تلگرامی شما خواهد شد. گاهی طراحی پست تلگرام با هدف استخدام و تکمیل کادر منابع انسانی شرکت های مختلف انجام می‌شود. گاهی طراحی پست تلگرام برای اطلاع رسانی به مخاطبان انجام می‌شود. همه این مشکلات با طراحی پست تلگرام حل می‌شوند به شرطی که هویت بصری برند شما همراه با خلاقیت در استفاده از محتوا درست به آن تزریق شود. به جرئت می‌توان گفت که طراحی پست تلگرام در میان خدمات طراحی تلگرام از همه مطرح تر و شناخته شده تر است.

 

4- اصول طراحی پست تلگرام چیست؟

عناصر اثر گذار در طراحی پست تلگرام

  • انتخاب محتوا متنی و محتوا تصویری متناسب با هدف طراحی پست تلگرام
  • انتخاب رنگ مناسب و فونت متناسب و برجسته سازی کلمات مهم
  • نوشتن یک کپشن کاربردی و استفاده از لینک یا آیدی در آن
  • مختصر سازی محتوا یک پست به منظور جلوگیری از حوصله سربر بودن آن
  • نشر پست در کانال ها و گروه های مناسب یا ارسال آن برای مخاطب درست

 

5- افزایش فروش با طراحی پست تلگرام

افزایش فروش در تلگرام چگونه ممکن است؟

به سادگی صرفا با تولید محتوا مناسب و ایجاد استراتژی کاربردی برای مارکتینگ در تلگرام. اگر یک فروشگاه اینترنتی هستید حتما کانال تلگرام خود را تاسیس کنید و با تولید محتوا و جذب مخاطب، فروش خود را افزایش دهید. در بخش بعدی ایده های جذابی برای طراحی پست تلگرام مطرح کرده ایم که می‌تواند فروش شما را نیز بالا ببرد.

 

در مقاله «چگونه فروش خود را در تلگرام بالا ببریم؟» می‌توانید با شیوه های افزایش فروش در تلگرام آشنا شوید.

 

6- ایده های طراحی پست تلگرام

 چه کانال هایی به طراحی پست تلگرام نیاز دارند؟

- طراحی پست تلگرام به عنوان یک بنر تبلیغاتی برای جذب مخاطب کانال ها و گروه های تلگرامی خود

- طراحی پست تلگرام به عنوان مجموعه قوانین از کانال یا گروه های تلگرامی خود و در دسترس قرار دادن آن برای همه مخاطبانتان

- طراحی پست تلگرام با قالب نمونه کار از نمونه کار های کسب و کارتان و آرشیو آن ها در کانال نمونه کار ها یا ارسال برای مشتریانی که قصد خرید و انتخاب محصول یا سرویس های شما را دارند

- طراحی پست تلگرام برای پرسشنامه های الکترونیکی 

- طراحی پست تلگرام برای قالب کانال های پروکسی!

- طراحی پست تلگرام برای کانال های میم‍!

وبلاگ دایا آرتز