پلتفرم طراحی گرافیک دایا آرتز در یک جریان استارت آپی قصد دارد طراحی لوگو، طراحی مسکات ها، هویت بصری و برند کسب و کار های مختلف مشهد را بررسی کند و با معرفی برند های هر کسب و کار شما را با جریان برند سازی و نقش طراحی گرافیک در توسعه کسب و کار آشنا کند. همراه ما باشید در این مقاله برای بررسی لوگو رستوران امیر شاهان مشهد!

 

در این مقاله با ما همراه باشید تا بخوانید :

  1. رستوران امیرشاهان مشهد کجاست؟
  2. نوع لوگو رستوران امیرشاهان مشهد چیست؟
  3. فلسفه فکری لوگو امیرشاهان مشهد
  4. پیج اینستاگرام رستوران امیرشاهان مشهد

 


« لوگو رستوران امیرشاهان مشهد» 

 

1- رستوران امیرشاهان مشهد کجاست؟

رستوران امیرشاهان مشهد، واقع در آدرس دقیق : مشهد، خیابان هفت تیر، بین هفت تیر 3 و 5 از مجموعه رستوران های به نام مشهد است. این مجموعه رستوران به پخت و ارائه غذا های اصیل ایرانی شهرت دارد و از محیطی بسیار دلگرم کننده همراه با خدمات عالی بهره مند است.

 

2- نوع لوگو رستوران امیرشاهان مشهد چیست؟

انواع طراحی لوگو بسیار مختلف و متفاوت هستند اما از میان سه دسته اصلی طراحی لوگو، لوگو رستوران امیرشاهان درواقع یک لوگو نوشتاری یا همان لوگو تایپوگرافی است. لوگو رستوران امیرشاهان مشهد از عنوان برند و اسم تجاری به صورت یک نوشتار استفاده کرده است و در طراحی آن هیچ تصویر سازی به کار نرفته. بنابراین این لوگو یک لوگو نوشتاری است که البته فلسفه فکری خاص خود را نیز دارد.

برای بررسی و تحلیل طراحی لوگو رستوران ها می‌توانید از طریق مقاله « طراحی لوگو رستوران چیست؟» به بررسی و آنالیز شیوه های طراحی لوگو برای رستوران خود بپردازید.

 

3- فلسفه فکری لوگو امیرشاهان مشهد

لوگو رستوران امیرشاهان دارای یک حالت خاص از شکوه است. این لوگو درون یک قالب خاص از نوشتار قرار گرفته است. ظاهرا این لوگو و شکل نوشتاری آن حس یک تاج یا حس یک پادشاهی را بروز می‌دهد. به طراحی کشیده و قالب تاج مانند نوشته ها دقت کنید!

4- پیج اینستاگرام رستوران امیرشاهان مشهد

از طریق این آدرس «پیج اینستاگرام رستوران امیرشاهان» می‌توانید به صفحه ایشان دسترسی داشته باشید.

وبلاگ دایا آرتز