فهرست مقاله؛ آنچه در این مقاله می خوانیم :

  1. چرا قنادی و شیرینی فروشی به طراحی لوگو نیاز دارد؟
  2. اثر طراحی لوگو و طراحی آرم برای قنادی ها چیست؟
  3. تحول در بازاریابی شیرینی فروشی ها با طراحی لوگو قنادیطراحی لوگو برای کافه قنادی ها فروش را بالا می برد؟
  4. شیرینی فروشی ها و قنادی ها بیشتر از چه لوگو هایی استفاده می‌کنند؟
  5. سرمایه گذاری در برندینگ و برند سازی قنادی ها اثر گذار است؟
  6. مهم ترین عامل در دیجیتال مارکتینگ قنادی ها چیست؟
  7. کافه قنادی ها چرا خلوت تر از کافی شاپ ها هستند؟فاکتور های طراحی لوگو برای قنادی ها چیست؟
  8. مناسب ترین لوگو برای قنادی من چیست؟

  

« طراحی لوگو برای قنادی ها و شیرینی فروشی ها»

 

1- چرا قنادی و شیرینی فروشی به طراحی لوگو نیاز دارد؟

قنادی ها و شیرینی فروشی ها به عنوان مشاغلی که پویا و زنده هستند و درواقع مردم به صورت منظمی از آن ها خرید می‌کنند، دارای سطح رقابت بالایی خواهند بود. این دسته از مشاغل که قنادی ها و شیرینی فروشی ها در آن ها قرار دارند برای حفظ فروش و سود مالی خود مجبور خواهند بود ضمن حفظ کیفیت، همیشه در ذهن و حافظه مشتریان خود ماندگار بمانند. بسیاری از قنادی ها و شیرینی فروشی ها در کسب و کار خود موفق نیستند چرا که دارای سابقه کاری و تجربه طولانی نیستند! سال ها طول می کشد که یک قنادی معروف و ماندگار شود. حتی اگر سطح کیفیت شیرینی ها و محصولات قنادی شما بالا باشد، مدت قالب توجهی بین 2 تا 5 سال طول می کشد در بین مشتریان محلی خود ماندگار و پایدار شوید. در حالی که بازار ایران به لحاظ اقتصادی دارای ثبات نیست، ایجاد ثبات و مقاومت در برابر مشکلات برای یک کسب و کار تازه افتتاح شده مانند یک قنادی یا شیرینی فروشی جدید بسیار سخت و پر ریسک خواهد بود. اما چاره چیست؟ مگر می شود راه صد ساله را یک شب رفت؟ خیر قطعا این امکان وجود ندارد اما با برند سازی و تبلیغات درست و استفاده از خدمات طراحی گرافیک برای فراهم کردن مسیر برند سازی و برندینگ قنادی یا شیرینی فروشی خود می توانید خیلی سریع تر از مسیر رشد سنتی رشد کنید اما باز هم نیاز به صبر و تلاش برای برند سازی خواهید بود. طراحی لوگو برای قنادی ها امری حیاتی نیست اما در صورتی که طراحی لوگو و مسیر برند سازی به شکل درستی انجام شود، یک شیرینی فروشی و قنادی در سال های خیلی کوتاه تری به سطح معروفیت قنادی های دیگر می‌رسد و رقابت را واگذار نمی‌کند. بنابراین طراحی لوگو قنادی ها و طراحی لوگو شیرینی فروشی ها به این علت انجام می شود تا مسیر برندینگ، فروش بیشتر، جذب مشتری راحت تر و معروفیت شغلی در بین مشتریان محلی را به ارمغان آورد.

 

2- اثر طراحی لوگو و طراحی آرم برای قنادی ها چیست؟

بازاریابی بهتر و قوی تر

در صورتی که بازاریابی های شما بدون اسم تجاری و لوگو برند شما انجام شود، بازدهی بازاریابی شما بسیار پایین خواهد بود.

برند سازی آسان تر

مسیر برند سازی بدون داشتن شخصیت و هویت کسب و کار، طراحی لوگو، طراحی رنگ سازمانی، طراحی کارت ویزیت آغاز نمی‌شود!

معروفیت سریع تر

خود را می توانید به سطح معروفیت قدیمی ترین قنادی ها و شیرینی فروشی های شهرتان برسانید، تنها با طراحی لوگو برای قنادی!

حفظ مشتریان سابق

در ذهن مشتریان فعلی خود ماندگار می‌شوید و بازار محلی خود را از دست نخواهید داد!

کسب مشتریان جدید

مشتریان جدید را صرفا از طریق برند سازی و بازاریابی جذب کنید و آن ها را شیفته هویت لوگو و برند کاری خود نگه دارید!

ایجاد شبکه های اجتماعی

با داشتن یک لوگو متناسب شخصیت کسب و کار خود می توانید قنادی خود را به سطح شبکه های اجتماعی و فضا مجازی ببرید!

 

3- تحول در بازاریابی شیرینی فروشی ها با طراحی لوگو قنادی

بازاریابی قنادی و شیرینی فروشی شما متحول می‌شود در صورتی که همراه با طراحی لوگو باشد و از ژن برند شما به آن تزریق شده باشد. بدون ژن برند و شخصیت کسب و کار قنادی شما، شما نمی توانید بازاریابی نسبتا موفقی داشته باشید. در بسته بندی ها، تبلیغات، معرفی و پرزنت شیرینی ها و آیتم های خاص شما می توانید از لوگو خود استفاده کنید. این هماهنگی میان دیجیتال مرکتینگ و بازاریابی سنتی می تواند یک شبکه از برندینگ و جذب مشتری را برای شما به وجود آورد. مخصوصا در زمینه معرفی شیرینی ها و آیتم های قنادی در شبکه های اجتماعی که تحت لیسانس برند شخصی خود شما می تواند انجام شود! شما می توایند پتانسیل های اینستاگرام و شبکه های اجتماعی در فروش را در مقاله "طراحی پیج اینستاگرام چیست؟" بررسی کنید و از آن نهایت استفاده را ببرید.

4- طراحی لوگو برای کافه قنادی ها فروش را بالا می برد؟

به صورت غیر مستقیم با جذب مخاطب، معرفی آیتم ها برند سازی شده، افزایش قیمت محصولات بخاطر کیفیت برند شما، افزایش فروش از طریق بازاریابی های هماهنگ با برندینگ و افزایش بازدهی تبلیغات فروش شما بالا می‌رود. شما می توانید در مقاله "اثر طراحی لوگو بر برند سازی و فروش" از اثرات طراحی لوگو آگاه شوید.

5- شیرینی فروشی ها و قنادی ها بیشتر از چه لوگو هایی استفاده می‌کنند؟

طراحی لوگو نوشتاری قنادی

در بین شیرینی فروشی های سنتی و با سابقه کاری بالا محبوب ترین روش طراحی لوگو، طراحی لوگو نوشتاری یا همان طراحی لوگو تایپوگرافی است. طراحی لوگو نوشتاری برای قنادی ها اثر مناسبی بر رسمی شدن و معروفیت اسم تجاری آن ها داشته است چرا که اسم کسب و کار به سختی در بین عموم مردم ماندگار می‌شود.برای شناخت بیشتر انواع طراحی لوگو نوشتاری می‌توانید به مقاله "انواع لوگو نوشتاری" بروید و از آن بهترین استفاده ها را ببرید.

طراحی لوگو تصویری قنادی

اما در بین شیرینی فروشی های مدرن و جدید، به ویژه کافه قنادی ها طراحی لوگو ترکیبی و طراحی لوگو تصویری بسیار محبوب تر است. طراحی لوگو تصویری برای قنادی ها باعث می شود که مخاطب ساده تر هویت بصری کسب و کار شما را درک کند. طراحی تصویری کار در شبکه های اجتماعی و طراحی پیج اینستاگرام را اسان می کند.برای شناخت بیشتر انواع طراحی لوگو نوشتاری می‌توانید به مقاله "انواع لوگو تصویری" بروید و از آن بهترین استفاده ها را ببرید.

6- سرمایه گذاری در برندینگ و برند سازی قنادی ها اثر گذار است؟

کاملا. سرمایه گذاری در برندینگ و برند سازی قنادی ها اثر گذار است به شرطی که دارای تداوم باشد و از خدمات طراحی گرافیک و شیوه های بازاریابی به بهترین شکل ممکن استفاده شود.

7- مهم ترین عامل در دیجیتال مارکتینگ قنادی ها چیست؟

حفظ انسجام میان شیوه های دیجیتال مارکتینگ و تزریق برند و طراحی لوگو قنادی ها به تمامی بخش ها و استراتژی های دیجیتال مارکتینگ مهم ترین عامل در دیجیتال مارکتینگ قنادی ها است.

8- کافه قنادی ها چرا خلوت تر از کافی شاپ ها هستند؟

از آنجایی که هنوز در بین مردم کافه قنادی ها جایگاه خود را باز نکرده اند و کافه قنادی ها تحت برند قنادی یا بدون برند سازی و طراحی لوگو کار می کنند باعث خلوتی آن ها شده است.

9- فاکتور های طراحی لوگو برای قنادی ها چیست؟

  • استفاده از آیتم های یک قنادی مانند کیک، خامه و کاپ کیک
  • استفاده از رنگ های اشتها آور
  • توجه به بافت آیتم ها و کالا های قنادی
  • بررسی شخصیت و هویت مشتری شیرینی فروشی
  • طراحی متناسب با محیط و محل قنادی
  • طراحی لوگو بر اساس شخصی سازی ارزش های قنادی نسبت به رقبا

10- مناسب ترین لوگو برای قنادی من چیست؟

تیم طراحی گرافیک دایا آرتز با بررسی شخصیت کسب و کار شما می تواند بهترین طراحی لوگو برای قنادی یا شیرینی پزی شما را انجام دهد تنها کافی است از طریق راه های ارتباطی با ما در ارتباط باشید یا در صفحه اصلی استارت آپ دایا آرتز فرم سفارش سریع خود را پر کنید.

وبلاگ دایا آرتز