پلتفرم طراحی گرافیک دایا آرتز در یک جریان استارت آپی قصد دارد طراحی لوگو، طراحی مسکات ها، هویت بصری و برند کسب و کار های مختلف مشهد را بررسی کند و با معرفی برند های هر کسب و کار شما را با جریان برند سازی و نقش طراحی گرافیک در توسعه کسب و کار آشنا کند. همراه ما باشید در این مقاله برای بررسی لوگو و رنگ سازمانی کافه رستوران هالیدیز مشهد!

 

با ما همراه باشید تا در این مقاله بخوانید :

  1. کافه رستوران هالیدیز مشهد (holidays cafe restaurant ) کجاست؟
  2. فلسفه فکری لوگو کافه رستوران هالیدیز مشهد چیست؟
  3. طراحی لوگو نوشتاری همراه طراحی آرم تصویری در لوگو کافه رستوران تعطیلات
  4. هویت بصری و رنگ سازمانی کافه رستوران هالدیز (holidays cafe restaurant)
  5. اینستاگرام کافه رستوران هالیدیز مشهد

 برای جذب مشتری و فروش بیشتر در "کافی شاپ به خدمات طراحی گرافیک کافی شاپ" بروید. از طریق صفحه تخصصی خدمات و سرویس های دایا آرتز برای کافی شاپ ها و کافه رستوران ها می توانید پیشنهادات و ایده های ما برای کافی شاپ و کافه رستوران خود را دریافت کنید.

« لوگو نوشتاری کافه رستوران هالیدیز همراه با لوگو تصویری و آرم این کافه رستوران بی نظیر»

 

1-کافه رستوران هالیدیز مشهد (holidays cafe restaurant ) کجاست؟

این کافه رستوران فوق العاده جذاب یکی از به نام ترین و مجلل ترین کافه رستوران های مشهد است. کافه رستوران هالیدیز که با نام کافه رستوران تعطیلات نیز شناخته می‌شود، در محله هاشمیه واقع شده است. این کافه رستوران که یکی از برند ترین کافه رستوران های مشهد است در طراحی گرافیک و توسعه برند خود دست به اقدامات فوق العاده ای زده است. رنگ سازمانی مشخص، یک طراحی لوگو ترکیبی خاص و از همه مهم تر ایجاد یک شخصیت کسب و کار موفق است. بدون هیچ مبالغه ای، شخصیت کافه رستوران هالیدیز یک مجموعه رسمی و باکلاس و دارای آرامش و ترکیب شده با کیفیت بالا است.

آدرس کافه رستوران هالیدیز

مشهد هاشمیه ۱۱. چهارراه اول سمت راست. کافه رستوران تعطیلات

برند کافه رستوران هالیدیز مشهد 

یک کافه رستوران به سادگی تبدیل به یک برند نمی‌شود. هالیدیز مسیر ناهمواری را طی کرده است تا تبدیل به یک برند نمونه شود. بدون هیچ شکی برنامه ریزی و ایجاد یک استراتژی برند سازی برای هالیدیز تصاحب یک برند قوی را آسان تر کرده است. همانطور که در مقاله «ایده های بازاریابی و برند سازی کافی شاپ ها» بررسی کرده ایم، تبدیل شدن به برند یکی از ارکان بازاریابی موفق و مدرن است.

۲-فلسفه فکری لوگو کافه رستوران هالیدیز مشهد چیست؟

لوگو کافه رستوران هالیدیز یک فلسفه فکری جالب و خلاقانه را به من منتقل کرده است. این لوگو متشکل از اسم برند کافه رستوران است. اگر بخش نوشتاری این لوگو را فاکتور بگیریم با یک طرح مینیمال از یک آتش رو به رو هستیم. لوگو تصویری هالیدیز طرح ساده و مینیمال یک آتش است. اما چرا آتش؟!

به معنی لغت «هالیدیز» توجه کرده اید؟ این لغت ترجمه تحت اللفظی «تعطیلات» در زبان انگلیسی است. چه چیزی نشانه تعطیلات است؟ تابستان گرم؟ باربیکیو و کباب؟ آتش و غذا های کبابی؟ وجه مشترک تمامی این جلوه های تعطیلات یک کلمه است: آتش. همان عنصری که در طراحی تصویری لوگو هالیدیز به کار رفته است. گرما و منعطف بودن یک آتش مهار شده در شخصیت کسب و کار کافه رستوران هالیدیز احساس می‌شود.

استارت آپ طراحی گرافیک دایا آرتز خالق فلسفه فکری هایی نظیر فلسفه فکری لوگو کافه رستوران هالیدیز است. اگر می‌خواهید به صورت دقیق تر با فرایند طراحی لوگو برای کافی شاپ ها آشنا شوید می‌توانید از مقاله « طراحی لوگو برای کافی شاپ ها» لذت ببرید.

 

۳-طراحی لوگو نوشتاری همراه طراحی آرم تصویری در لوگو کافه رستوران تعطیلات

لوگو کافه رستوران هالیدیز متشکل از یک بخش نوشتاری است که با یک فونت خاص و رسمی نوشته شده است. این بخش شامل اسم تجاری و عنوان کسب و کار هالیدیز است یعنی کافه رستوران. اما بخش تصویری لوگو هالیدیز که به صورت یک آرم مینیمال طراحی شده است حاوی فلسفه فکری فوق بود.

 

۴-هویت بصری و رنگ سازمانی کافه رستوران هالدیز (holidays cafe restaurant)

کافه رستوران هالیدیز در انتخاب و طراحی رنگ سازمانی خود از رنگ پویا و سرزنده سبز یشمی و رنگ مکمل زرد استفاده کرده است. البته این رنگ ها در دکوراسیون داخل و طراحی منو الکترونیک و همینطور  طراحی پیج اینستاگرام کافه رستوران هالیدیز مشخص است. کافه رستوران هالیدیز دارای فضا دلباز و سرسبزی است. بیشتر شبیه یک باغ است تا کافه رستوران! زنگ سازمانی سبز یشمی ضمن رسمی بودن و حفظ کلاس کاری، طبیعت و سرزندگی را به هالیدیز هدیه داده است.

 

۵-اینستاگرام کافه رستوران هالیدیز مشهد

طراحی پیج اینستاگرام کافه رستوران هالیدیز بسیار جذاب است. شما می‌توانید پیج کافه رستوران هالیدیز را از طریق لینک « پیج اینستاگرام کافه رستوران هالیدیز مشهد» بررسی کنید. حتما به طراحی بی نظیر منو آن ها سری بزنید.

 

آیا از طرفداران کافه راموز مشهد هستید؟!

می‌توانید از طریق مقاله «کافه راموز مشهد-تحلیل لوگو» لوگو این کافه مشهور و خواستنی مشهدی را بررسی کنید.

 

وبلاگ دایا آرتز