پلتفرم طراحی گرافیک دایا آرتز در یک جریان استارت آپی قصد دارد طراحی لوگو، طراحی مسکات ها، هویت بصری و برند کسب و کار های مختلف مشهد را بررسی کند و با معرفی برند های هر کسب و کار شما را با جریان برند سازی و نقش طراحی گرافیک در توسعه کسب و کار آشنا کند. همراه ما باشید در این مقاله برای بررسی لوگو کافه کتاب اکنون مشهد!
 
 

در این مقاله به ترتیب عناوین زیر می‌خوانید :

  1. کافه کتاب اکنون مشهد کجاست؟
  2. نوع طراحی لوگو کافی شاپ اکنون مشهد چیست؟
  3. فلسفه فکری کافه کتاب اکنون چیست؟
  4. آدرس اینستاگرام کافی شاپ اکنون مشهد

 

برای جذب مشتری و فروش بیشتر در کافه به مقاله "کافی شاپ به خدمات طراحی گرافیک کافی شاپ" بروید. از طریق صفحه تخصصی خدمات و سرویس های دایا آرتز برای کافی شاپ ها و کافه رستوران ها می توانید پیشنهادات و ایده های ما برای کافی شاپ و کافه رستوران خود را دریافت کنید.

 

۱- کافه کتاب اکنون مشهد کجاست؟

کافه کتاب اکنون در محله سجاد شهر مشهد مقدس واقع شده است. این کافه کتاب در نبش گلریز 2 قرار دارد.

۲- نوع طراحی لوگو کافی شاپ اکنون مشهد چیست؟

لوگو این کافه کتاب از نوع نوشتاری است.

لوگو نوشتاری یکی از محبوب ترین انواع طراحی لوگو است. لوگو های نوشتاری که بر اساس متن،کلمات و حروف طراحی می‌شوند فاقد عنصر تصویر هستند و مبتنی بر تصاویر طراحی نمی‌شوند. این لوگو ها در برند سازی برای نرم افزار ها، شرکت های بزرگ، فروشگاه های زنجیره ای و بسیاری دیگر از کسب و کار ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. تصور غلطی در بین عموم قرار دارد که بر اساس آن معتقد هستند، طراحی لوگو نوشتاری آسان تر از طراحی انواع دیگر لوگو است. در حالی که این موضوع درست نیست! طراحی لوگو نوشتاری با یک فونت شخصی سازی شده و چینش خلاقانه حروف یا کلمات سختی های خود را دارد. در میان خدمات طراحی گرافیک، طراحی لوگو در سبک نوشتاری به این علت محبوب است که هزینه آن به نسبت دیگر طراحی های لوگو ارزان تر است و همچنین مخاطب نام برند شما را فراموش نمی‌کند.

 

آيا با انواع طراحی لوگو آشنایی دارید؟! می‌توانید در کمتر از چند دقیقه در مقاله «انواع طراحی لوگو چیست؟» با انواع آرم و لوگو آشنا شوید.

 

۳- فلسفه فکری کافه کتاب اکنون چیست؟

این لوگو، مینیمال است.

 

۴- آدرس اینستاگرام کافی شاپ اکنون مشهد 

آدرس پیج اینستاگرام این کافه کتاب (@aknoon_home) می باشد.

وبلاگ دایا آرتز