پلتفرم طراحی گرافیک دایا آرتز در یک جریان استارت آپی قصد دارد طراحی لوگو، طراحی مسکات ها، هویت بصری و برند کسب و کار های مختلف مشهد را بررسی کند و با معرفی برند های هر کسب و کار شما را با جریان برند سازی و نقش طراحی گرافیک در توسعه کسب و کار آشنا کند. همراه ما باشید در این مقاله برای بررسی لوگو کافی شاپ بارسوک (BURSUK )مشهد!
 
 

در این مقاله به ترتیب عناوین زیر می‌خوانید :

  1. کافه بارسوک مشهد کجاست؟
  2. نوع طراحی لوگو کافی شاپ بارسوک مشهد چیست؟
  3. فلسفه فکری کافه بارسوک چیست؟
  4. آدرس اینستاگرام کافی شاپ بارسوک مشهد 

 

برای جذب مشتری و فروش بیشتر در "کافی شاپ به خدمات طراحی گرافیک کافی شاپ" بروید. از طریق صفحه تخصصی خدمات و سرویس های دایا آرتز برای کافی شاپ ها و کافه رستوران ها می توانید پیشنهادات و ایده های ما برای کافی شاپ و کافه رستوران خود را دریافت کنید.

 

۱- کافه بارسوک مشهد کجاست؟

کافی شاپ بارسوک مشهد در خیابان صیاد شیرازی واقع شده است :

مشهد - نبش صیاد شیرازی 3 - سنگ فرش مجتمع تجاری عقیق - کافی شاپ بارسوک

 

۲- نوع طراحی لوگو کافی شاپ بارسوک مشهد چیست؟

از میان سه شیوه طراحی لوگو، لوگو کافی شاپ بارسوک به شیوه طراحی لوگو نوشتاری انجام شده است. طراحی لوگو برای کافی شاپ و کافه رستوران بسیار حساس است چرا که در برند سازی ایشان و نوع برخورد و حفظ و جذب مشتری اثر گذار خواهد بود از همین جهت فرایند طراحی لوگو برای کافی شاپ یک امر تخصصی محسوب می‌شود.

 

آيا با انواع طراحی لوگو آشنایی دارید؟! می‌توانید در کمتر از چند دقیقه در مقاله «انواع طراحی لوگو چیست؟» با انواع آرم و لوگو آشنا شوید.

 

۳- فلسفه فکری کافه بارسوک چیست؟

حقیقتا خود ما هم متوجه فلسفه فکری لوگو این کافی شاپ نشدیم اما احتمالا مینیمال و ساده است. ضمن این مسئله که نام برند این کافه در انگلیسی مترادف «گورکن» است البته در زبان های دیگری مانند روسی معانی متفاوتی دارد.

 

۴- آدرس اینستاگرام کافی شاپ بارسوک مشهد 

ادرس پیج اینستاگرام کافه بارسوک 

آیا از طرفداران کافه راموز مشهد هستید؟!

می‌توانید از طریق مقاله «کافه راموز مشهد-تحلیل لوگو» لوگو این کافه مشهور و خواستنی مشهدی را بررسی کنید.

 

وبلاگ دایا آرتز