پلتفرم طراحی گرافیک دایا آرتز در یک جریان استارت آپی قصد دارد طراحی لوگو، طراحی مسکات ها، هویت بصری و برند کسب و کار های مختلف مشهد را بررسی کند و با معرفی برند های هر کسب و کار شما را با جریان برند سازی و نقش طراحی گرافیک در توسعه کسب و کار آشنا کند. همراه ما باشید در این مقاله برای بررسی لوگو کافی شاپ فنجون مشهد!

 

در این مقاله به ترتیب عناوین زیر می‌خوانید :

  1. کافی شاپ فنجون مشهد کجاست؟
  2. نوع طراحی لوگو کافی شاپ فنجون چیست؟
  3. فلسفه فکری لوگو کافه فنجون مشهد چیست؟
  4. آدرس اینستاگرام کافی شاپ فنجون مشهد

برای جذب مشتری و فروش بیشتر در "کافی شاپ به خدمات طراحی گرافیک کافی شاپ" بروید. از طریق صفحه تخصصی خدمات و سرویس های دایا آرتز برای کافی شاپ ها و کافه رستوران ها می توانید پیشنهادات و ایده های ما برای کافی شاپ و کافه رستوران خود را دریافت کنید.

 

«طراحی لوگو کافه فنجون مشهد» 

 

1- کافی شاپ فنجون مشهد کجاست؟

مجموعه کافه رستوران فنجون مشهد، از کافه های قدیمی و معروف مشهد است که در محله سجاد شهر مشهد واقع شده است. آدرس دقیق این کافی شاپ به شرح زیر است :

  • مشهد، سجادشهر، بین چهارراه بهار و بزرگمهر، پاساژ آرین، طبقه 1+ کافی شاپ فنجون

2- نوع طراحی لوگو کافی شاپ فنجون چیست؟

طراحی لوگو کافی شاپ فنجون مشهد شامل یک لوگو نوشتاری است که با تصاویر متناسبی ترکیب شده است. بنابراین می‌توان این لوگو را در دسته بندی طراحی لوگو ترکیبی جا داد. لوگو های ترکیبی زمانی که با محوریت و تاکید فونت نوشتاری طراحی می‌شوند بسیار مناسب طراحی لوگو کافی شاپ ها و لوگو رستوران ها هستند، چرا که طراحی لوگو نوشتاری یا همان لوگو تایپوگرافی معروف بسیار برای کسب و کار های حوزه غذا مفید است.

آيا با انواع طراحی لوگو آشنایی دارید؟! می‌توانید در کمتر از چند دقیقه در مقاله «انواع طراحی لوگو چیست؟» با انواع آرم و لوگو آشنا شوید.

 

3- فلسفه فکری لوگو کافه فنجون مشهد چیست؟

در صورتی که از مشتری های قدیمی کافه رستوران فنجون باشید می‌دانید که سرو غذای شام در این کافه بسیار باکیفیت است و درواقع کافه رستوران فنجون از نخستین کافه پیتزا های شهر مشهد است! از همین جهت در طراحی لوگو این کافی شاپ از برش یک پیتزا در طراحی حرف «ف» استفاده شده است. این عمل هوشمندانه برجسته ترین غذا این کافه رستوران را در برند سازی آن و حتی در ذهن مخاطب می‌بایست تداعی کند. در ادامه کلیت طراحی لوگو به صورت شکل یک فنجان انجام شده که به لحاظ بصری ضمن حفظ فونت خوانا فارسی کلمه فنجون آن را با ترفند های طراحی به یک شکل ظاهری یک فنجان نزدیک کرده است.

شما می‌توانید در مقاله «فاکتور های طراحی لوگو حرفه ای» با شیوه شناخت یک لوگو حرفه ای آشنا شوید!

 

4- آدرس اینستاگرام کافی شاپ فنجون مشهد

پیج اینستاگرام کافه رستوران فنجون طراحی منحصر به فرد خود را دارد. طراحی پیج اینستاگرام برای کافی شاپ ها و کافه رستوران ها از مهم ترین ترفند های بازاریابی و جذب مشتری بیشتر است.

وبلاگ دایا آرتز