فرهنگ طراحی لوگو مشهد در زمینه خود کنجکاو کننده است. طراحی لوگو در مشهد در برند های مختلف به شیوه های گوناگونی اتفاق افتاده است. در این سلسله مقاله به بررسی و تحلیل لوگو برند های کسب و کار های مختلف در مشهد پرداخته ایم. استارت آپ طراحی گرافیک دایا آرتز در این مقاله همراه شما است با بررسی و تحلیل لوگو «کافه پیانو» در مشهد

 

در این مقاله به ترتیب زیر می‌خوانید :

  1. کافه پیانو کیست؟
  2. آدرس کافه پیانو کجاست؟
  3. نوع طراحی لوگو کافه پیانو مشهد چیست؟
  4. فلسفه فکری لوگو کافه پیانو مشهد چیست؟
  5. پیج اینستاگرام کافه پیانو
  6. تعرفه طراحی لوگو در مشهد
  7. فرهنگ طراحی لوگو مشهد

 

«لوگو کافه پیانو در مشهد» 

 

1- کافه پیانو کیست؟

کافه پیانو های مشهد یکی از کافه های معروف مشهد است.

 

2- آدرس کافه پیانو کجاست؟

کافه پیانو مشهد در بلوار پیروزی، بین هفت تیر وهنرستان، روبروی پیروزی ۴۹ قرار دارد. 

 

3- نوع طراحی لوگو کافه پیانو مشهد چیست؟

لوگو کافه پیانو مشهد درواقع یک طراحی لوگو صورت طراحی لوگو نوشتاری است. لوگو کافه پیانو به صورت نوشتاری طراحی شده است. این کافی شاپ بیرون بر، لوگو برند خود را به صورت نوشتاری و در قالب یک دایره طراحی کرده است. لوگو های نوشتاری یا همان طراحی لوگو تایپوگرافی از محبوب ترین شیوه های طراحی لوگو در مشهد و حتی از محبوب ترین شیوه های طراحی لوگو در سطح کافی شاپ ها و کافه رستوران های جهان هستند. طراحی لوگو نوشتاری به بازتاب عمیق نام برند شما کمک بسیاری می‌کند.

 

آيا با انواع طراحی لوگو آشنایی دارید؟! می‌توانید در کمتر از چند دقیقه در مقاله «انواع طراحی لوگو چیست؟» با انواع آرم و لوگو آشنا شوید.

4- فلسفه فکری لوگو کافه پیانو مشهد چیست؟

این لوگو به شکل لوگو مینیمال طراحی شده است.

 

 اگر می‌خواهید به صورت دقیق تر با فرایند طراحی لوگو برای کافی شاپ ها آشنا شوید می‌توانید از مقاله « طراحی لوگو برای کافی شاپ ها» لذت ببرید.

 

5- پیج اینستاگرام کافه پیانو

آدرس پیج اینستاگرام قهوه خیابان بیست و هشتم «@piano_cafe_mshd» است. طراحی پیج اینستاگرام برای کافی شاپ ها بسیار حیاتی در توسعه برند آن ها است.

 

6- تعرفه طراحی لوگو در مشهد

متاسفانه تفاوت قیمت ها در مشهد برای خدمات طراحی لوگو در مشهد از زمین تا آسمان است. از قیمت های بسیار ناچیز و تعجب آور گرفته تا قیمت های بسیار بالا بدون دریافت خدمات متمایز یا خاص. در مشهد به علت تهاجم و تکاپو برای شروع توسعه کسب و کار ها، در اکثر زمینه های شغلی تکاپو و هیجان مدیریت نشده یافت می‌شود. این امر سبب شده است که بسیار تابع صنف طراحی گرافیک یا اصناف مختلف دیگر عمل نکنند. البته دور بودن از مرکز اصلی اصناف مختلف نیز مزید بر علت شده است. در مشهد طراحی لوگو در سطح کیفی مختلفی انجام می‌شود. شرکت های طراحی گرافیک، طراحان گرافیک حقیقی و برند، فریلنسر ها و کارمندان پروژه ای بازار را به سمت های مختلف و بدون کششی برده اند.

 

7- فرهنگ طراحی لوگو مشهد

طراحی لوگو در مشهد در دست شرکت های طراحی گرافیک، بازار آزاد و فریلنسر ها، طراحان گرافیک استخدام شده و طراحان گرافیک آزاد است. بسیاری از این عزیزان طراحی لوگو تصویری، طراحی لوگو نوشتاری و طراحی لوگو ترکیبی در مشهد را به صورت حرفه ای و اصولی دنبال می‌کنند اما شمار زیادی از طراحان صرفا اسم طراح بر خود گذاشته اند و علاوه بر دریافت قیمت های بالا، کیفیت های بسیار پایینی دارند.

 

وبلاگ دایا آرتز