فرهنگ طراحی لوگو مشهد در زمینه خود کنجکاو کننده است. طراحی لوگو در مشهد در برند های مختلف به شیوه های گوناگونی اتفاق افتاده است. در این سلسله مقاله به بررسی و تحلیل لوگو برند های کسب و کار های مختلف در مشهد پرداخته ایم. استارت آپ طراحی گرافیک دایا آرتز در این مقاله همراه شما است با بررسی و تحلیل لوگو «قهوه خیابان بیست و هشتم» پرداخته است.

 

در این مقاله به ترتیب عناوین زیر می‌خوانید :

  1. قهوه خیابان بیست و هشتم کیست؟
  2. آدرس قهوه خیابان بیست و هشتم کجاست؟
  3. نوع طراحی لوگو قهوه خیابان بیست و هشتم چیست؟
  4. فلسفه فکری لوگو قهوه خیابان بیست و هشتم چیست؟
  5. لوگو قهوه خیابان بیست و هشتم به کدام برند مشهور دنیا شباهت دارد؟
  6. پیج اینستاگرام قهوه خیابان بیست و هشتم
  7. تعرفه طراحی لوگو در مشهد
  8. فرهنگ طراحی لوگو مشهد

 

«لوگو برند کافی شاپ قهوه خیابان بیست و هشتم در مشهد» 

 

برای جذب مشتری و فروش بیشتر در کافه به مقاله "خدمات طراحی گرافیک کافی شاپ" بروید. از طریق صفحه تخصصی خدمات و سرویس های دایا آرتز برای کافی شاپ ها و کافه رستوران ها می توانید پیشنهادات و ایده های ما برای کافی شاپ و کافه رستوران خود را دریافت کنید.

 

1- قهوه خیابان بیست و هشتم کیست؟

«قهوه خیابان بیست و هشتم» یک کافی شاپ در خیابان وکیل آباد مشهد است. این کافی شاپ به صورت بیرون بر یا همان «take away» فعالیت دارد.

 

2- آدرس قهوه خیابان بیست و هشتم کجاست؟

کافی شاپ قهوه خیابان بیست و هشتم در محله حافظ مشهد و خیابان کندرو وکیل آباد واقع شده است. این کافی شاپ در نبش کوچه بیست و هشتم خیابان وکیل آباد مشهد قرار دارد. این کافی شاپ که به صورت بیرون بر فعالیت می‌کند همیشه با تجمع طرفدارانش در نزدیکی و رو به روی مکان این کافی شاپ مواجع است. قهوه خیابان بیست و هشتم مشهد یکی از معروف ترین کافه های مشهد است!

 

3- نوع طراحی لوگو قهوه خیابان بیست و هشتم چیست؟

لوگو کافی شاپ «قهوه خیابان بیست و هشتم» به صورت نوشتاری طراحی شده است. این کافی شاپ بیرون بر، لوگو برند خود را به صورت نوشتاری و در قالب یک دایره طراحی کرده است. لوگو های نوشتاری یا همان طراحی لوگو تایپوگرافی از محبوب ترین شیوه های طراحی لوگو در مشهد و حتی از محبوب ترین شیوه های طراحی لوگو در سطح کافی شاپ ها و کافه رستوران های جهان هستند. طراحی لوگو نوشتاری به بازتاب عمیق نام برند شما کمک بسیاری می‌کند.

آيا با انواع طراحی لوگو آشنایی دارید؟! می‌توانید در کمتر از چند دقیقه در مقاله «انواع طراحی لوگو چیست؟» با انواع آرم و لوگو آشنا شوید.

 

4- فلسفه فکری لوگو قهوه خیابان بیست و هشتم چیست؟

لوگو قهوه خیابان بیست و هشتم مشهد در قالب یک دایره طراحی شده است. این قالب شباهت نزدیکی به دانه های قهوه دارد. همچنین این لوگو آدم را به یاد تابلو های خیابان نیز می‌اندازد که برگرفته از ایده اسم گذاری این برند است. استفاده از دانه های قهوه در کناره این لوگو نیز خلاقانه است.

 اگر می‌خواهید به صورت دقیق تر با فرایند طراحی لوگو برای کافی شاپ ها آشنا شوید می‌توانید از مقاله « طراحی لوگو برای کافی شاپ ها» لذت ببرید.

 

5- لوگو قهوه خیابان بیست و هشتم به کدام برند مشهور دنیا شباهت دارد؟

قالب لوگو قهوه خیابان بیست و هشتم هر کس را می‌تواند به یاد لوگو معروف استارباکس بیش از تغییرات چند سال اخیرش بیندازد  

6- پیج اینستاگرام قهوه خیابان بیست و هشتم

آدرس پیج اینستاگرام قهوه خیابان بیست و هشتم «@28stcoffee» است. طراحی پیج اینستاگرام برای کافی شاپ ها بسیار حیاتی در توسعه برند آن ها است.

 

7- تعرفه طراحی لوگو در مشهد

متاسفانه تفاوت قیمت ها در مشهد برای خدمات طراحی لوگو در مشهد از زمین تا آسمان است. از قیمت های بسیار ناچیز و تعجب آور گرفته تا قیمت های بسیار بالا بدون دریافت خدمات متمایز یا خاص. در مشهد به علت تهاجم و تکاپو برای شروع توسعه کسب و کار ها، در اکثر زمینه های شغلی تکاپو و هیجان مدیریت نشده یافت می‌شود. این امر سبب شده است که بسیار تابع صنف طراحی گرافیک یا اصناف مختلف دیگر عمل نکنند. البته دور بودن از مرکز اصلی اصناف مختلف نیز مزید بر علت شده است. در مشهد طراحی لوگو در سطح کیفی مختلفی انجام می‌شود. شرکت های طراحی گرافیک، طراحان گرافیک حقیقی و برند، فریلنسر ها و کارمندان پروژه ای بازار را به سمت های مختلف و بدون کششی برده اند.

 

8- فرهنگ طراحی لوگو مشهد

طراحی لوگو در مشهد در دست شرکت های طراحی گرافیک، بازار آزاد و فریلنسر ها، طراحان گرافیک استخدام شده و طراحان گرافیک آزاد است. بسیاری از این عزیزان طراحی لوگو تصویری، طراحی لوگو نوشتاری و طراحی لوگو ترکیبی در مشهد را به صورت حرفه ای و اصولی دنبال می‌کنند اما شمار زیادی از طراحان صرفا اسم طراح بر خود گذاشته اند و علاوه بر دریافت قیمت های بالا، کیفیت های بسیار پایینی دارند.

 

وبلاگ دایا آرتز