فرهنگ طراحی لوگو مشهد در زمینه خود بسیار کنجکاو کننده است چرا که کسب و کار های مشهدی، بر اساس سلیقه و شخصیت شناسی مشتری ها در مشهد اقدامات خلاقانه ایی در طراحی لوگو خود داشته اند. طراحی لوگو در مشهد در برند های مختلف به شیوه های گوناگونی اتفاق افتاده است. در این سلسله مقاله به بررسی و تحلیل لوگو برند های کسب و کار های مختلف در مشهد پرداخته ایم. استارت آپ طراحی گرافیک دایا آرتز در این مقاله همراه شما است با بررسی و تحلیل لوگو «کافه گوزن» در مشهد

 

در این مقاله به ترتیب عناوین زیر می‌خوانید :

  1. کافه گوزن مشهد کجاست؟
  2. رنگ برند کافه گوزن مشهد
  3. نوع طراحی لوگو کافه گوزن مشهد چیست؟
  4. فلسفه فکری کافه گوزن مشهد چیست؟
  5. مسکات ها در طراحی لوگو کافی شاپ ها
  6. آدرس پیج اینستاگرام کافه گوزن مشهد
  7. طراحی پیج اینستاگرام کافی شاپ 

 

« لوگو کافه گوزن Deer Cafe در مشهد» 

 

1- کافه گوزن مشهد کجاست؟

کافه گوزن، یکی از کافی شاپ های مشهد در خیابان پیروزی است.
آدرس کافه گوزن : مشهد، بلوار پیروزی، بین پیروزی 81 و برونسی

 

2- رنگ برند کافه گوزن مشهد

رنگ برند این کافی شاپ که در طراحی لوگو آن ها نیز استفاده است، رنگ آبی است. انتخاب رنگ برند در برندسازی و همچنین طراحی لوگو کافی شاپ اثر مهمی دارد. طراحی لوگو، طراحی منو، طراحی کارت ویزیت و حتی طراحی داخلی کافی شاپ ها گاهی بر اساس رنگ برند آن ها دچار تغییرات متفاوتی در پروسه طراحی می‌شوند بنابراین انتخاب رنگ برند مناسب برای کافی شاپ ها بسیار حیاتی است. 

آیا با «اصول انتخاب رنگ برند برای کافی شاپ ها» آشنایی دارید؟

 

3- نوع طراحی لوگو کافه گوزن مشهد چیست؟

طراحی لوگو کافی شاپ گوزن به شیوه طراحی لوگو تصویری انجام شده است. طراحی لوگو تصویری شیوه های مختلفی دارد اما می‌بایست به این مسئله توجه داشت که همه شیوه های طراحی لوگو تصویری صرفا بر اساس تصویرسازی هستند. در طراحی لوگو کافی شاپ گوزن از تصویر مینیمال یک گوزن استفاده شده است که با نام تجاری این کافی شاپ نیز سنخیت داشته باشد. تصویر و لوگو این کافی شاپ، لوگو مینیمال از یک گوزن است. طراحی مینیمال در بین طراحان لوگو بسیار پر طرفدار است.

آیا با «انواع طراحی لوگو تصویری» آشنا هستید؟

4- فلسفه فکری کافه گوزن مشهد چیست؟

در واقع لوگو کافی شاپ کافه گوزن یک مسکات حیوانی است! طراحی لوگو به شکل مسکات های حیوانی در میان شیوه های برند سازی برای کافی شاپ ها و رستوران ها بسیار محبوب است. فلسفه فکری این لوگو مسکاتی نیز همین است که با نام تجاری و اسم برند این کافی شاپ سنخیت دارد.

آیا با «فلسفه فکری لوگو» آشنایی دارید؟

 

5- مسکات ها در طراحی لوگو کافی شاپ ها

طراحی مسکات ها در روند برند سازی کافی شاپ ها و همچنین کافه رستوران ها و فست فود ها بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. مسکات KFC از معروف ترین مسکات های صنعت غذا است که متعلق به فست فود KFC می‌باشد. مسکات های حیوانی و همچنین مسکات های مبتنی بر شخصیت از اثر گذار ترین شیوه های برند سازی برای کافی شاپ ها هستند. برای مثال مسکات گربه در برند سازی کافی شاپ راموز از مطرح ترین و بهترین مثال از اثر طراحی مسکات بر توسعه کسب و کار یک کافی شاپ است. شما می‌توانید مسکات کافه راموز مشهد را در مقاله «لوگو کافه راموز مشهد» بررسی کنید.

 

6- آدرس پیج اینستاگرام کافه گوزن مشهد

آدرس پیج اینستاگرام کافه گوزن مشهد «@cafeedeer»

 

7- طراحی پیج اینستاگرام کافی شاپ 

طراحی پیج اینستاگرام برای کافی شاپ ها از مهم ترین اقداماتی است که به روند بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ و همچنین روند توسعه برند یک کافی شاپ کمک شایانی می‌کند. در نظر بگیرید که طراحی پیج اینستاگرام یک استراژی با یک تیر و دو نشان برای اکثر کسب و کار ها است. امروزه دیگر همه کافی شاپ ها و رستوران ها پیج اینستاگرام مخصوص خود را دارند اما بدون طراحی مناسب و تولید محتوا منظم این پیج اینستاگرام کاربردی نخواهد نداشت. دایا آرتز به طراحی پیج اینستاگرام شما کمک خواهد کرد!

 

وبلاگ دایا آرتز